• undersköna

    i behov av kärlekstips (kollega)

    Hej på er! 

    För några månader sedan började jag på en ny arbetsplats med nya kollegor i alla möjliga åldrar. Jag fattade direkt tycke för många av dom men lite extra speciellt för en 2 år äldre kollega. I början var det endast en oskyldig crush, men med tiden så har vi utvecklat något slags speciellt band oss emellan och jag har nu fallit 'head over heels' så att säga. 

    Vi är idag väldigt nära kollegor som äter lunch tillsammans varje dag och tar varje tillfälle som kommer att få umgås och prata/jobba med varandra. Vår relation är väldigt lättsam (självklart ibland även allvarlig och djupare) med mycket skratt och retsamma kommentarer/pikar. Hur härligt som helst och flera av våra äldre kollegor har börjat hinta om att vi beter oss som kärlekskranka tonåringar (vilket vi;läs JAG faktiska skulle kunna räknas som). 

    Jag vet att även han tycker om mig och jag behöver nu tips på hur jag ska ta mig vidare och förhoppningsvis leda vår relation till någonting mer än endast kollegor. Vill ju väldigt gärna börja ses utanför jobbet och umgås mer privat än det blir på arbetsplatsen. 

    Är det någon som har några tips att bespara mig eller om någon kunde dela med sig av liknande erfarenheter vore det guld! Orkar nämligen inte gå runt och vara hemligt förälskad i pojken mycket längre ... :) 

Svar på tråden i behov av kärlekstips (kollega)