• Räven88

    Taffs

    Varför, händer nästan varje dag jag reser till och från jobbet på tåget tunnelbanan eller på bussen. Alla tjejer tafsar och vill bara ha mig i säng. Som i dag på bussen

  • Svar på tråden Taffs
  • Räven88

    I dag på bussen vände sig en blondin om och knipsa mig i rumpan. Vatten att jag kanske borde anmäla detta.

  • Anonym (Wtf)
    Räven88 skrev 2018-01-24 15:53:11 följande:

    I dag på bussen vände sig en blondin om och knipsa mig i rumpan. Vatten att jag kanske borde anmäla detta.


    Känner du sig kränkt ska du väl anmäla?
  • Anonym (Kille38)

    Det är inte okej att folk tafsar på dig om du inte vill det. Du får helt enkelt säga ifrån utan att verka hotfull. Säg typ: Det där var inte okej. Mer än så brukar man ju oftast inte hinna med i sådana situationer.

  • Anonym (ajabaja.)

    Nähh man skall inte knippa någon i rumpan! Hur gick de med metoo#? Det gäller väl också för killar?

  • Anonym (Wtf)
    Anonym (ajabaja.) skrev 2018-01-24 20:47:51 följande:

    Nähh man skall inte knippa någon i rumpan! Hur gick de med metoo#? Det gäller väl också för killar?


    Visst gör det det.
  • Anonym (Mårån)

    Tar du droger? Man kan få hallucinationer av droger. Om en blondin knipsar dig på ena skinkan, vänd då den andra skinkan till. Sen äger du.

  • Anonym (ej sannolikt)

    Jag tror inte det finns någon situation i något av dagens samhälle där tjejer tafsar på en kille kontinuerligt varje dag. Endast i porrfilmer. 

  • Anonym (ej sannolikt)
    Anonym (ajabaja.) skrev 2018-01-24 20:47:51 följande:

    Nähh man skall inte knippa någon i rumpan! Hur gick de med metoo#? Det gäller väl också för killar?


    Metoo gäller inte för män, inte efter att vänsterfeminister tog över rörelsen helt.
Svar på tråden Taffs