• MJasseF

    BF oktober 2018

    Hej, jag hänger på här :)

    Jag plussade i tisdags på BIM+2.

    Det här blir mitt 4:de barn. Har tre flickor sedan innan födda -12 -12 -16

    Jag räknar BF utifrån sista mensen och enligt det så har jag BF den 30/9.

    Men jag är helt säker på att jag går över tiden och att det blir en oktober bebis.

    Jag är gärna med i en Facebook grupp sedan när det blir aktuellt.

  • MJasseF
    Mialutta skrev 2018-01-26 17:52:14 följande:

    Nu kan man via meddelande höra av sig till mig eller Adalgisa för att bli inbjuden till BF Oktober 2018 på FB. Gruppen är hemlig och ej sökbar (om jag fattat det hela rätt) men blir vi fler som är med så kan vi alla hjälpas åt att bjuda in:)


    Jag är gärna med i gruppen, skickade privat meddelande till dig. :)
  • MJasseF

    Om ni skickar er mejl som ni har kopplad till Facebook till mig så kan jag bjuda in er i gruppen. :)

  • MJasseF
    Charliegris skrev 2018-01-29 14:36:25 följande:

    Oteknisk tjej här... Hur gör jag för att komma med i gruppen på fb ? Behöver jag bli vän med någon av er på fb?


    Om du skickar din mejladress som du har kopplad till facebook, i meddelande till mig. Så kan jag bjuda in dig :)
  • MJasseF
    iilfa skrev 2018-01-29 18:55:43 följande:

    Blev precis medlem här då jag precis som er har BF i oktober, 5e oktober för att vara exakt (Alltså vecka 5 (4+2)) Gjorde två test idag, ett på morgonen och ett i em för att vara säker. De va solklara plus nästan direkt.

    Är lite skraj, första barnet blir det och har läst så mycket om mf och liknande, vet inte mycket generellt om graviditeter då detta inte var planerat men ack så välkommet ändå!

    Går gärna med i gruppen om jag är välkommen :)


    Grattis, till plusset :)

    Du är jätte välkommen i Facebook gruppen. Om du skickar din mejladress som du har kopplad till facebook, i meddelande till mig. Så kan jag bjuda in dig :)
  • MJasseF
    Kixio skrev 2018-01-29 20:30:54 följande:

    Hej!

    Här är en till som plussade i dagarna. Verkar vara BF precis i månadsskiftet september, oktober. Så hoppas det går bra att jag hänger på här :)

    Bor i Skåne och det här är min 4e graviditet och förhoppningsvis blir det vårt tredje barn. Hade ett MA i december 2017, v13. 

    Är också gärna med i någon facebookgrupp om det finns. 


    Hej och grattis :)

    Jag väntar mitt fjärde barn och det är tredje gången jag är gravid.

    Hoppas verkligen det går vägen för dig denna gången.

    Det finns en Facebook grupp och om du skickar din mejl i meddelande till mig. Så kan jag bjuda in dig :)
  • MJasseF
    Anonym (G) skrev 2018-01-31 02:25:07 följande:

    Vill gärna också vara med!

    Plussade idag kväll (30 jan)

    Första barnet på första försöket.

    Pirrigt som bara den.. Det stod gravid 1-2 är det tidigt att ringa mvc? Eller ju tidigare desto bättre? Finns det någon rökare här?


    Hej och grattis. :)

    Graviditets testet visar veckor från när du blev befruktad, alltså ägglossningen. Så om man räknar graviditetsveckor är du i vecka 3-4. Det går jätte bra att ringa mvc nu, du får ändå troligtvis en tid längre fram.

    Du är välkommen i Facebook gruppen också om du vill vara med, skicka bara meddelande till mig här med den mejladress du har kopplad till Facebook, så kan jag bjuda in dig :)
  • MJasseF

    Kul att det kommit så många nya. :)


    Stort grattis till er allihopa. Jätte roligt att vi är så många som ska ha i oktober.
    Ska bli så kul att vi kan följas åt.

    Hoppas att det går vägen för oss alla. :) <3


    Gå gärna med i vår facebook grupp. Det är lite mer aktivitet där.
    För att gå med så kan ni skicka meddelande till mig här med er mejladress som ni har kopplad till facebook.

  • MJasseF
    MammaTillTvå90 skrev 2018-02-01 14:33:59 följande:

    Här är en till ny! Jag vill gärna gå med i gruppen på Facebook.. om det är så att ingen annan kan se att jag är medlem? :P

    Hur gör jag Då?

    Plussade igår och har bf 10 oktober :) mitt 3e barn men sambons första <3


    Grattis ! :)

    Gruppen är helt hemlig och man måste bli inbjuden, så den går inte att hitta om man söker efter den och ingen kan se att du är med i gruppen förutom vi medlemmar.

    För att vi ska kunna bjuda in dig måste vi ha den mejladress, du använder för att logga in på Facebook. Den kan du skicka i meddelande till mig här på familjeliv. :)
  • MJasseF

    Hej alla nya och grattis till plusset! Så kul att det är så många som ska ha i oktober!

    Vi har en Facebook grupp som fortfarande tar in medlemmar.

    Den är helt hemlig, går inte att söka på och det är endast vi medlemmar som kan se vilka som är med i den och vad som skrivs i den.

    För att bli medlem så kan ni skriva ett meddelande till mig här på familjeliv, med den mejladressen du använder till facebook. Så kan jag skicka en inbjudan till er :)

  • MJasseF

    Hej och grattis till er alla jag tänkte bara meddela att vår hemliga facebookgrupp fortfarande tar in medlemmar, om ni vill få en inbjudan skicka ett meddelande till mig här på familjeliv med den mejlen ni har kopplad till Facebook så skickar jag en inbjudan. :)

Svar på tråden BF oktober 2018