• 1312001

    ULLARED?

    Tja!

    Har kollat på så jävla många avsnitt på ullared som går på femman o man blir lite sugen på att dra dit någon svöng under vår eller sommar. Har inte emot att det kan va mycket folk etc då det inte är på daglig basis jag pker dit. Är det något man ska tänka på när man åker dit eller är de verkligen big NoNo. Haha är egentligen sugen på att köpa skit som man kan bunkra upp sig på hygienartiklar o baskläder o julklappar till familjen osv. Och barnkläder...

    Har ni lyckats fynda något? Något tips!???

  • Svar på tråden ULLARED?
  • Kodia

    Det är verkligen jättestort, så jag gillar att vara förberedd! Här kommer mina tips:
    Undvik handväska och dyr jacka som du inte kan lägga ifrån dig i vagnen.
    Ta kontokort och mobil i fickan, vattenflaska och en peng till kundvagnen.
    Fota numret på kundvagnen så att du kommer ihåg vilken som är din.
    Försök att komma ihåg var du ställer ifrån dig vagnen under dagen...
    Skriv en utförlig handlarlista i förväg, sorterad efter avdelning. (Du hittar en karta över varuhuset på hemsidan)
    Titta på deras blogg för mer tips på bra saker.
    Ha gott om tid.
    Ta korgar vid entrén att fylla med hygienartiklar och sedan ställa under vagnen.

    Det bästa med att handla på Gekås är egentligen att man handlar alla förbrukningssaker, så att man slipper bry sig om det senare...
    Annat bra är underkläder, leksaker, vantar/mössor, väskor, presentpapper, mobiltillbehör, osv. En del kläder är inte av högsta kvalitet, men man får känna och undersöka lite innan man bestämmer sig. 
    Får du med dig en kompis (eller familjen) kan det vara trevligt med en natt på campingen.

  • Gurkan25

    Undrar också om det är värt att åka dit? Speciellt bebis/barnkläder/ barnprylar/leksaker.


    Benjamin 24/12-2017
  • Erica94
    Gurkan25 skrev 2018-02-03 03:03:43 följande:

    Undrar också om det är värt att åka dit? Speciellt bebis/barnkläder/ barnprylar/leksaker.


    JA, det är så värt! Framförallt för just det du efterfrågar. Allt sånt skiljer sig relativt mycket och de senaste åren har jag åkt endast för barnsaker.
  • Erica94
    1312001 skrev 2018-01-28 21:48:51 följande:

    Tja!

    Har kollat på så jävla många avsnitt på ullared som går på femman o man blir lite sugen på att dra dit någon svöng under vår eller sommar. Har inte emot att det kan va mycket folk etc då det inte är på daglig basis jag pker dit. Är det något man ska tänka på när man åker dit eller är de verkligen big NoNo. Haha är egentligen sugen på att köpa skit som man kan bunkra upp sig på hygienartiklar o baskläder o julklappar till familjen osv. Och barnkläder...

    Har ni lyckats fynda något? Något tips!???


    Jag gillar Ullared MEN om du planerat att handla mycket annat än hygien så kan jag meddela att Rusta och ÖB har samma pris på sina hygienprodukter. Om inte så skiljer det max en krona på vissa produkter. Jag tycker det inte är speciellt värt att släpa hen sådant.
Svar på tråden ULLARED?