• Novembersolsken

    Tänker på otrohet efter 6 mån tillbaka

    Hej det är så att jag fortsätter tänka på mitt otrohet sen 6 månader tillbaks jag har inte berättat nånting för sambon än.

    Vi har inte träffats ansikte mot ansikte, har inte haft samlag,har inte kysst,inte hånglat, inte kramat, inte visat nakenbilder. Killen bor i Stockholm och jag i Trollhättan.

    Jag och den killen träffades igenom omegel för jag blev sur på min sambo eller på hans föräldrar kommer inte ihåg vad det var. Tog laptopen och googla upp omegel sambon var på jobbet då. Visade inte nakenbilder men jag visa upp min kropp med kläder på hur jag såg ut och jag berätta att jag var överviktigt. Han blev chockad och tyckte inte om det.

    Han sa att han ville ha mitt snap och då gav jag honom det. Han fråga om ja kunde visa nånting. Visade inte min kropp men visa Bara 1 tutte med bh på och så hade jag

    t-shirt på.

    Min fråga är hur ska jag tänka bort det här?

    För jag vill inte förstöra hans känslor och lämna mig.

    Tycker ni att det låter som otrohet? För mig känns det så

    Jag är gravid i vecka 5 och 4 dagar blev det förra månad. Vi är så lyckliga att vi ska ha ett barn ihop och jag vill inte heller bli för orolig,stressad,ledsen när jag är med barn. Jag vill inte förstöra vårt förhållande. Ber alltid Till Gud att jag inte får sånna tankar och att Gud förlåter mig för det jag har gjort. Men ändå så tankarna kommer tillbaks.Det här är första gång jag har varit otrogen men aldrig mer. Snälla människor hur har det gått för er? Hur slutade ni tänka på det?

    Jag vill jättegärna berätta det för honom men vet inte hur det kommer gå :(

  • Svar på tråden Tänker på otrohet efter 6 mån tillbaka
  • Anonym (Tjej)

    Vet killen vem du är? Alltså namn eller något? Annars skulle jag inte säga otrohet utan em dum internetporrgrej bara. Gör det inte mer så är det ingen fara. Du har blivit förlåten av Gud och bör inte tänka på det mer. Gud vet ju bättre eller hur? Nu har du lärt dig att otrohet är dumt och kommer inte göra det mer. Så lita på Gud.

  • Novembersolsken
    Anonym (Tjej) skrev 2018-02-06 23:00:49 följande:

    Vet killen vem du är? Alltså namn eller något? Annars skulle jag inte säga otrohet utan em dum internetporrgrej bara. Gör det inte mer så är det ingen fara. Du har blivit förlåten av Gud och bör inte tänka på det mer. Gud vet ju bättre eller hur? Nu har du lärt dig att otrohet är dumt och kommer inte göra det mer. Så lita på Gud.


    Nej killen vet inte vem jag är, jag har berättat vad jag heter med säkert kommer han inte ihåg det och det gör jag inte heller. Raderade hans snapchat och tänkte att det var dumt att göra det. Jag är bara 20 och min sambo 21 vi är lyckliga och vi ska äntligen skaffa barn ihop. Men tycker du att jag borde berätta eller inte?
  • Anonym (Tjej)

    Nej jag tycker inte du ska berätta. Brukar din sambo berätta om han tittar på internetporr?

    Det dummaste i hela grejen du gjorde är att du fortsätter tänka på det och låter det (och därmed omeglekillen) få så stor plats i ditt huvud. Ta bort honom därifrån och tänk inte mer på det och tänk på din sambo istället.

  • Novembersolsken

    Nej det gör han inte eller jag vet inte.

    Det vet jag men det är svårt att tänka bort det varjegång tankarna kommer och sitter gråter efter det. Försökt i 6 månader att inte tänka men ibland när jag är upprörd då brukar tankarna komma tillbaks.

    Tänker inte på omegelkillen tänker bara vad för fel jag har gjort.

    Tänker alltid på min sambo jag pressar mig själv jättemycket. Istället för han ska hjälpa mig så gör jag alltid här i hemmat typ Städa,laga mat, tvätta, hussysla för jag tänker att jag får ta allt och han får bara sitta och inte göra nånting för jag förtjänar så här även nu när jag är gravid så städar jag utan hjälp

Svar på tråden Tänker på otrohet efter 6 mån tillbaka