• Femhenist

    Vad gillar ni Fab Freddie?

    ...och vill ni utveckla det hela så skriv några rader.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gillar ni Fab Freddie?
  • nnnnnnnn

    Stör mig inte på röst, klädstil mm. även om jag kan förstå att andra kan ha problem med att han faller utanför heteronormen. Men jag tycker inte att han tillför något av substans. Det är bara en massa slumpmässiga utrop.
    Förstår inte behovet av att ha en person, oavsett kön, ålder klädstil osv. som tydligen bara ska klämma ur sig "OMG" eller "haleluja" eller liknande utrop.

  • Anonym (nje)

    Nja, tycker han är lite too much. Gillar egentligen den typen av personlighet, tänk typ Farao groth /cam i modern family.. men Freddie blir lite fööör mycket..

  • Anonym (H)

    Jag har inte ens hört hens namn före ditt tråd , men jag har googlat henom nu.

    Tråkig och talanglös människa.

    Är det PK att ? gilla henom ? just nu?

  • nnnnnnnn
    Anonym (H) skrev 2018-02-10 22:35:33 följande:
    Jag har inte ens hört hens namn före ditt tråd , men jag har googlat henom nu.

    Tråkig och talanglös människa.
    Är det PK att gilla henom just nu?
    Denna person sköter någon slags mellansnack under melodifestivalen, pratar med vissa ur publiken och liknande, många tittar på detta så därför tänker väl TS att fler har sett Fab Freddie nu?
  • Femhenist

    Själv så har jag inte så mycket emot honom som person, utan det är väl mer det ängsliga tilltaget av SVT, att känna sig tvingade att ha med en sådan ärkebög. Hejdlöst fånigt bara.

  • Anonym (H)
    nnnnnnnn skrev 2018-02-10 22:45:44 följande:

    Denna person sköter någon slags mellansnack under melodifestivalen, pratar med vissa ur publiken och liknande, många tittar på detta så därför tänker väl TS att fler har sett Fab Freddie nu?


    Jag tittar aldrig på Melodifestivalen.

    ;)
  • fluu

    Har inte sett honom i melodifestivalen, men tidigare då han var på bolibompa. Jag gillar honom. Älskar att det inte går mer än 15 sekunder innan han skrattar åt sig själv, sådana människor gillar jag.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Moderno

    Såg melodifestivalen ikväll och slogs av hur genomsnälla både David Lindgren och Fab Freddie är. Finns det verkligen inte plats för snälla karaktärer och människor idag, tänker jag när jag hör om att det pågår någon slags kampanj mot framförallt Fab Freddie i sociala medier. Jag blir både arg och väldigt ledsen när jag hör talas om sådant.

    Jag stödjer honom helt och fullt och applåderar honom för den karaktär han bjuder oss på!

  • Moderno

    Såg melodifestivalen ikväll och slogs av hur genomsnälla både David Lindgren och Fab Freddie är. Finns det verkligen inte plats för snälla karaktärer och människor idag, tänker jag när jag hör om att det pågår någon slags kampanj mot framförallt Fab Freddie i sociala medier. Jag blir både arg och väldigt ledsen när jag hör talas om sådant.

    Jag stödjer honom helt och fullt och applåderar honom för den karaktär han bjuder oss på!

Svar på tråden Vad gillar ni Fab Freddie?