• CitronTulo

    Hur komma in på mitt google-play-konto??

    Jag spelar vi enstaka tillfällen spel på mobilen. Inte alls något vanligt förekommande, men det händer!
    Jag skapade någon gång ett google-play-konto, fick en gmail adress då som jag aldrig använt till något annat! Minns inte lösenord då jag aldrig har behövt logga in sedan jag skapade kontot, är inte ens helt säker vilket namn/adress jag hade!
    Jag fick härom dagen för mig att ladda ner något spel, kom då inte in på google-play, programmet startar inte ens! Kan inte heller ladda ner nytt program från chrome..
    Så, alltså, jag kommer inte åt mitt konto och grejen är att jag registrerat mitt bankkort när jag öppnade det! Har försökt att återställa kontot genom att svara på frågor m.m. men får inte tillgång till det eftersom jag inte kommer ihåg några uppgifter! Skulle inte bry mig så hårt om det inte var för mina bank-konto-uppgifter..
    Hittar inga kontaktuppgifter till google utan bara massor med länkar om hur man gör för att återställa eller ta bort kontot, vilket inte funkar eftersom jag glömt allt..
    Vad kan man göra??

Svar på tråden Hur komma in på mitt google-play-konto??