• Josefiiin85

    Bim denna veckan

    Hej någon mer med bim denna ve? Kanske som redan vågat testa men var ja ske för tidigt eller som tänkt testa sig snart ?

  • Svar på tråden Bim denna veckan
  • whisla

    Jag har BIM på söndag 18/2. Dock hade jag en tempsänkning igår morse, så anar att mensen är på gång. Obestämd Men håller tummarna tills dess att motsatsen är bevisad! Glad

  • Josefiiin85

    Okey hoppas ni får plus. Är alldeles ny här hur svarar man en enskild? Spännande att testa idag, skriv gärna vad svaret blev.

  • Josefiiin85
    Jagerika skrev 2018-02-14 14:51:44 följande:

    Har BIM+3 idag och ska testa mig efter jobbet :)


    Ah va kul hoppas på plus ???????? håller tummarna
  • Josefiiin85
    whisla skrev 2018-02-14 14:54:26 följande:

    Jag har BIM på söndag 18/2. Dock hade jag en tempsänkning igår morse, så anar att mensen är på gång.  Men håller tummarna tills dess att motsatsen är bevisad! 


    Det är så jobbigt när man hoppas sen får sänkning men som du säger håll tummarna till du får mensen eller ett plus ????
  • Josefiiin85
    Jagerika skrev 2018-02-14 14:51:44 följande:

    Har BIM+3 idag och ska testa mig efter jobbet :)


    Hur gick det, testa du dig?
  • Jagerika
    Josefiiin85 skrev 2018-02-15 18:39:55 följande:

    Hur gick det, testa du dig?


    Japp, det va negativt men fortfarande ingen mens! Hoppas det va för tidigt! Är Bim +4 idag
  • saijda

    Hej, hoppar in här om det är okej :) Jag vet inte när min BIM är, då cykeln kan ha rubbats efter missfallet 11 januari.(testade negativt hos gyn 19 januari) Men testade mig i tisdags och då visade det svagt plus. Men vågar inte tro på det, så ska testa mig i helgen, för säkerhets skull :)

  • Josefiiin85
    Nineteennintyfive skrev 2018-02-15 20:32:54 följande:

    ÄL + 7 (bim på söndag)

    Vet att det är tidigt att testa men ser ni nåt? ????


    Jag ser???????? det ser helt klart ut som ett plus så kul grattis
Svar på tråden Bim denna veckan