• Smubi

    Söker Esska dinapp anatomisk med litet hål. Hjälp!

    Min vännina fick en son för 3 veckor som måste flaskmatas och den enda dinapppen

    som bebis tar är Esskas dinapp anatomisk med litet hål.

    Hon har bara en och söker nu fler men har tyvärr inte hittat den någonstans.

    Någon som vet vart den finns att beställa/köpa?

    Eller kanske någon som har en som hon kan få köpa begagnat, hon är desperat.

  • Svar på tråden Söker Esska dinapp anatomisk med litet hål. Hjälp!
  • Smubi

    Ja du det har vi faktiskt!

    Och om du kan läsa så borde du veta att vi är ute efter en med LITET hål inte skåra.

  • Rödtjärnens Anna

    Jag tror att dinappen har utgått ur sortimentet.

    Min son tar bara den anatomiska dinappen från Esska och First choice + från Nuk.

    Jag kan ta en koll på min lokala ICA-affär. De har haft den. Kan inte lova nåt, men kan kolla idag

  • Smubi

    Ska ta och kolla in First choice + ????

    Vore jätte snällt om du ville kolla på ditt Ica ????????

  • Rödtjärnens Anna

    Tyvärr fanns den inte på mitt Ica och inte heller att beställa hos leverantöreren. (Frågade beställningsansvarig på mitt Ica.). Det verkar som den här försvunnit ur sortimentet.

    Nuk First choice + är uppbyggd på samma sätt som Esskan, anatomisk med hålet på ovansidan. Själva dinappen är dock lite mindre. Och med en sådan liten kille så skulle jag rekommendera att skaffa mindre hål än det som kommer med (medium kommer med, det finns smal). Flödet för Nuk (medium) skiljer sig rätt så mycket från Esskan med litet hål.

Svar på tråden Söker Esska dinapp anatomisk med litet hål. Hjälp!