Inlägg från: sofiaaa91 |Visa alla inlägg
  • sofiaaa91

    BF November 2018

    Hej 

    Plussade igår på alla <3 dag och har BF 28 oktober, men räknar med att man går över några dagar. Så de blir nog ett november barn. 

    Skulle varit kul a

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-02-15 13:04
    Skulle varit kul att följas åt :D

    Har även startat en hemlig facebook grupp. Den går inte att söka på och ingen kan se att du är medlem i den.

    Vill du bli medlem skicka mig ett meddelande med din mail adress som du har kopplat till facebook eller skriv den här nedan.

  • Svar på tråden BF November 2018
  • sofiaaa91
    Fiafia2018 skrev 2018-02-18 11:58:14 följande:

    Hej!

    Vad kul! Jag plussade också på alla <3-dag och har samma BF, 28 okt, men tänker att det blir nog november. Jag vill gärna gå med i FB-gruppen men hur skickar man meddelande här? ????


    Va roligt :D kul och följas åt när de är så nära :D jag skickar meddelandande till dig :D (man kan inte skriva emojis, de blir bara massa frågetecken :P )
  • sofiaaa91
    Fiafia2018 skrev 2018-02-18 13:15:18 följande:

    Haha fattade det nu! Skickade meddelande till dig också!


    Haha Aa vi skickade samtidigt typ :P
  • sofiaaa91
    Fritelin skrev 2018-02-19 11:52:58 följande:

    Hejsan! Hoppar också in här! Plussade den 17 februari, på min födelsedag. Så lagom bra present. Har tidigare haft missfall i december så sambon och jag hoppas på att de går bra denna gång :)


    Välkommen och grattis! :D

    Hade också ett missfall i december. Va i vecka 8 när de hände. De är tufft men nu knappt 2 månader sitter vi här igen :) vill du vara med i Facebook gruppen? :)
  • sofiaaa91
    Plantlady skrev 2018-02-21 11:04:19 följande:

    Hoppar in här också! Plussade igår igen efter ett missfall i december jag också, var i vecka 8-9 och det tog väldigt hårt men nu sitter vi här med en beräknad BF 2/11 känns helt galet och jag är så glad!!!

    Går väldigt gärna med i Facebookgruppen :)


    Grattis! Ja inte lätt med missfall hade också ett i vecka 8 i december. Fick de bekräftat dagen innan julafton, men nu sitter vi här igen båda två då :D 
    Skickat meddelande till dig  :)
  • sofiaaa91
    Litenoliv92 skrev 2018-02-21 15:05:40 följande:

    Hej på er!

    Är helt överlycklig, plussade imorse och har BF den 2 november. Jag fick också ett missfall (MA) i december 2017 vilket var väldigt sorgligt men samtidigt skönt att det inte gick längre än till vecka 10 så att varken jag eller mannen hann knyta ett tillräckligt starkt, känslosamt band till fostret. Grattis till alla er andra som har plussat! <3 

    Jag går gärna med i FB-gruppen! 


    Grattis och välkommen! Verkar vanligare man tror med

    Missfall. Bm sa till oss när vi hade de att var fjärde graviditet slutar i missfall. Dock är de flesta innan man ens kan märka att man är gravid. När man är liten tror man att det är så lätt att bli gravid, men så är inte alltid verkligheten, men nu hoppas vi att de går bra för oss denna gången :D
Svar på tråden BF November 2018