• Längtande95

    Skengravid?

    Hej!

    Jag har senaste dagarna känt av en rad olika graviditetssymtom men funderar på om de inte är för tidigt för att känna av något?! Är så rädd för att jag bara inbillar mig ????

    Jag hade min senaste mens 27/1 och har en cykel på ca 27-28 dagar. Alltså borde jag haft ägglossning förra helgen.

    Men har sen i onsdags känt av både lite svag värk i magen, kissar oftare och mådde aningen illa imorse. Har även galna humörsvängningar, vilket jag aldrig annars har problem med... Vad tror ni? Är de hjärnan och längtan som spelar mig ett spratt eller är det en liten som växer i magen? När började ni känna symtom?

  • Svar på tråden Skengravid?
  • Anonym (Anna)
    Längtande95 skrev 2018-02-17 18:33:50 följande:

    Hej!

    Jag har senaste dagarna känt av en rad olika graviditetssymtom men funderar på om de inte är för tidigt för att känna av något?! Är så rädd för att jag bara inbillar mig ????

    Jag hade min senaste mens 27/1 och har en cykel på ca 27-28 dagar. Alltså borde jag haft ägglossning förra helgen.

    Men har sen i onsdags känt av både lite svag värk i magen, kissar oftare och mådde aningen illa imorse. Har även galna humörsvängningar, vilket jag aldrig annars har problem med... Vad tror ni? Är de hjärnan och längtan som spelar mig ett spratt eller är det en liten som växer i magen? När började ni känna symtom?


    För mig är det så här:

    1 vecka efter ÄL:

    ont längst ner i magen-som ett skärp hårt spänt.

    Kissar mer.

    Det är allt. Humörsvängningar och luktsinnet kommer flera VECKOR senare
  • Anonym (Lrl)

    Det är för tidigt att känna av symptom, och om du nu har alla de där symtomen så borde ett gravtest visa positivt. Så mest troligt skengravid, MEN eftetsom mensen inte kommit ännu så kan du ju vara gravid ändå så du får ta ett test om en vecka och se :)

Svar på tråden Skengravid?