• Anonym (Novis)

    Tinder - hur gör man??

    Har precis skaffat Tinder och swipat ett antal män åt höger och fått några match.

    Vad gör jag nu?? Måste jag starta messen eller kan jag bara vänta på att någon man gör det? Vad händer om jag inte messar mina matches? Försvinner dom?

  • Svar på tråden Tinder - hur gör man??
  • Anonym (mn)

    Du måste inte skriva om du inte vill, jag brukar låta killarna skriva först. Matchningarna försvinner inte om inte någon av er plockar bort dom, då kan de där emot dyka upp igen när du sitter och swipar Glad

  • uuunn

    Kotymen är att den som matchar sist inleder konversationen.
    Jag brukar vänta 24h och om det inte hänt något avmatchar jag. Jag ogillar tafatta kvinnor.

  • mammaåten
    uuunn skrev 2018-02-19 19:43:35 följande:

    Kotymen är att den som matchar sist inleder konversationen.

    Jag brukar vänta 24h och om det inte hänt något avmatchar jag. Jag ogillar tafatta kvinnor.


    Håller med här!

    Den som får matchen skriver, gör han inte det tar jag också bort honom..
  • Anonym (Novis)

    Ok, en jättedum fråga då, hur vet jag vem som matchade sist...?

  • smeden75

    Måste man ha tider +eller klarar man sig med gratis versionen?

  • Anonym (Novis)
    mammaåten skrev 2018-02-19 20:28:09 följande:

    Om du trycker på gilla och du får upp ?du har matchat med xxx? på en gång så fick du den sist


    Aha ok Tack
  • Anonym (Singel)

    Jag har haft Tinder i ca 6 månader, matchat med många män. Men efter ett par meddelanden fram och tillbaka så slutar männen att svara. Varför?
    Jag tar bort personen om denne inte har svarat på ca en vecka. 

  • Anonym (Novis)
    mammaåten skrev 2018-02-19 20:28:09 följande:

    Om du trycker på gilla och du får upp ?du har matchat med xxx? på en gång så fick du den sist


    Nu hände exakt det. Alltså förväntas jag börja skriva ?! Shit alltså. Tycker det här är skitläskigt ska börja dejta efter en 15 år lång relation
  • Anonym (Kille)
    Anonym (Singel) skrev 2018-02-20 07:34:01 följande:

    Jag har haft Tinder i ca 6 månader, matchat med många män. Men efter ett par meddelanden fram och tillbaka så slutar männen att svara. Varför?
    Jag tar bort personen om denne inte har svarat på ca en vecka. 


    Jag skriver med tjejer som på riktigt bara svarar.

    Jag frågar något. Tjejen svarar.

    Jag skriver nåt om mig, frågar nåt om henne. Hon svarar.

    Vem fan orkar ha en sån konversation. Då fokuserar man ju på de tjejerna som faktiskt är nyfikna på en och driver lite själva.
Svar på tråden Tinder - hur gör man??