Inlägg från: Mella-Bella |Visa alla inlägg
  • Mella-Bella

    Har ni tjejer kameltå för att reta oss kåta killar?

    Gunshot skrev 2018-02-22 12:20:24 följande:

    Vem fan går till ett gym för att "visa upp sig"?

    Tror TS på fullaste allvar att en hårt tränande kvinna tänker att " ikväll ska jag ha dessa Tights för då kanske nån karl kollar på min fiffi"??????

    Hur gammal är du? 13??!!

    Att kvinnor aldrig ska bli lämnade ifred, inte ens på gymmet utan att bli studerad av runkpelle, skärp er. Herregud det är ett gym, ett gym!

    Där håller man sig i form och tränar, fuck off till något annat.


    Att visa upp sig är faktiskt ett av skälen till att gå på gym för vissa...
  • Mella-Bella
    Anonym (hmmmm...) skrev 2018-02-22 17:35:15 följande:

    Jag upplever aldrig att killar kollar mig i skrevet på gymmet, det verkar vara rumpa som är i blickfånget där så en kameltå gör nog varken till eller från, jag tror ingen av snubbarna hade ens lagt märke till det pga sin extrema rumpfixering.


    Ser dom att du ser att de kollar tror du?
  • Mella-Bella
    Studentpappa skrev 2018-02-22 18:17:47 följande:

    Rent krasst, så varför skulle man inte få kolla på en urringning? Varför ska jag blunda eller titta bort för att en person väljer att klä sig på ett visst sätt?


    Nej det är väl ingen som kan hindra dig. Men det skulle inte förvåna mig om det skulle gå att få det till någon slags brottsrubricering om man känner sig kränkt.

    Tycker du att du inte behöver titta bort, någonsin? Alltså titta oavbrutet en längre stund. Och vederbörande ser vad du tittar på.
  • Mella-Bella
    Studentpappa skrev 2018-02-22 20:01:52 följande:

    Varför skulle jag det? Jag blänger givetvis inte men om du klär dig urringat så måste du ju vara helt ok med att din klyfta syns. Ska jag blunda om jag möter en vindögd eller rödhårig människa också?


    Studentpappa skrev 2018-02-22 20:01:52 följande:

    Varför skulle jag det? Jag blänger givetvis inte men om du klär dig urringat så måste du ju vara helt ok med att din klyfta syns. Ska jag blunda om jag möter en vindögd eller rödhårig människa också?


    Jag vet inte varför du skulle tycka det ena eller andra, det kan du svara bättre på än jag.

    Javisst tycker jag att det är ok, men nu var det inte det som det handlade om. Hur länge tittar du? Fortsätter eller slutar du titta om vederbörande ser att du tittar?

    Jag har ingen uppfattning om ifall du ska blunda eller ej.
  • Mella-Bella
    Anonym (Fullt frisk) skrev 2018-02-22 23:32:26 följande:

    Sjuk? Varför skulle han vara sjuk? Det är väl snarare ett friskhetstecken att män spanar in tjejer och deras behag, på samma sätt som tjejer spanar in oss killar och våra behag. Studier har visat att män OCH kvinnor är ungefär lika duktiga på att objektifiera det motsatta könet. Ändå är det bara männen som får skit för det. Kvalificerat hyckleri skulle jag vilja kalla det för...


    Vilka studier?

    Jag håller med, kvinnor i grupp till exempel som diskuterar en manlig kropp är tydligen helt ok till skillnad från motsatsen.
  • Mella-Bella
    Anonym (Camel toe!) skrev 2018-03-11 20:57:49 följande:

    på torsdag e det Camel toe thursday!!

    vi grabbar ska kora Miss kameltå/Camel toe!

    spanat in nåra riktit fina skåror sesnate 2 veckorna.

    yeah yeah..hej å hå kameltå rocks!!


    Vad blir priset då?
Svar på tråden Har ni tjejer kameltå för att reta oss kåta killar?