• Anonym (Johanna)

    Herpes

    Hej! Jag har haft herpes i underlivet ett tag nu, det är ingenting jag lider av men vid utbrotten så luktar mina flytningar så himla äckligt och jag får jätte mycket flytningar. Jag har försökt söka på de men hittar ingenting om de så jag undrar om nån annan har de och om det är normalt? Jag har inga problem med detta i övrigt eftersom lukten försvinner samtidigt som blåsorna gör de. Jag har inte heller någon annan könssjukdom.

  • Svar på tråden Herpes
  • Anonym (Mona)
    Anonym (Johanna) skrev 2018-02-23 14:33:19 följande:

    Hej! Jag har haft herpes i underlivet ett tag nu, det är ingenting jag lider av men vid utbrotten så luktar mina flytningar så himla äckligt och jag får jätte mycket flytningar. Jag har försökt söka på de men hittar ingenting om de så jag undrar om nån annan har de och om det är normalt? Jag har inga problem med detta i övrigt eftersom lukten försvinner samtidigt som blåsorna gör de. Jag har inte heller någon annan könssjukdom.


    Det är helt normalt.
  • Anonym (Har också)

    Jag tror det är vanligt att det ökar vid utbrott. Detta låter kanske lite ? sjukt? men prova att föra in finger och ?gräv? ut när du tex duschar. Jag gör alltid det eftersom man ej ska duscha upp i underlivet. Brukar vara vitt kladd som annars hamnar i trosorna.

    Får du ofta utbrott? Hur gammal är du? Äter p- piller?

    Har du typ 2 ?

Svar på tråden Herpes