• Anonym (Ojoj)

    Hon ska ge tillbaka presenten

    Gav bort en korg med saker från body shop och mottagandet blev minst sagt ljummet. Senare fick vi höra att hon minsann föredrar mycket dyrare märken och att vi kan få tillbaka korgen. Gärna, svarade jag men wtf?

  • Svar på tråden Hon ska ge tillbaka presenten
  • SofieJ

    Var det du som startade den andra tråden häromdagen om att ni knappt fick ett tack?

  • Pope Joan II
    SofieJ skrev 2018-02-23 18:39:20 följande:

    Var det du som startade den andra tråden häromdagen om att ni knappt fick ett tack?


    Tydligen en stor och sårande sak det här.
  • Anonym (Ellen)

    Är väl bra att hon var ärlig. Ni kan själva använda upp produkterna och dom slipper stå och samla damm hemma hos henne.

    Tycker själv inte heller om majoriteten av Bodyshops produkter och skulle inte anstränga mig att använda upp dem om jag fick några i present. Då är det ju bättre att de går till nån annan som uppskattar dem.

  • Anonym (Ojoj)
    SofieJ skrev 2018-02-23 18:39:20 följande:
    Var det du som startade den andra tråden häromdagen om att ni knappt fick ett tack?
    Nej.
    Anonym (Ellen) skrev 2018-02-23 18:49:26 följande:
    Är väl bra att hon var ärlig. Ni kan själva använda upp produkterna och dom slipper stå och samla damm hemma hos henne.

    Tycker själv inte heller om majoriteten av Bodyshops produkter och skulle inte anstränga mig att använda upp dem om jag fick några i present. Då är det ju bättre att de går till nån annan som uppskattar dem.
    Om man inte gillar något så mycket så håller man väl god min ändå. Så är jag och även dom flesta femåringar uppfostrade.

  • pyssel

    Att ha för vana att använda finare märken hörde visst inte ihop med finare beteende i det här fallet.


    Alla hästar hemma
  • Anonym (Ojoj)
    pyssel skrev 2018-02-23 19:13:33 följande:
    Att ha för vana att använda finare märken hörde visst inte ihop med finare beteende i det här fallet.
    Bra sagt. Nästa gång kunde vi gärna köpa en Hermes parfym föreslog hon för det är det enda hon vill ha. Dom börjar väl på 1200-1300 kr tror jag för minsta flaskan.   Fint ska det vara. Guld i mun
    EpicNurse skrev 2018-02-23 19:09:16 följande:
    Pinsamt och omoget beteende.

    Tycker jag med.

  • Kurlie

    En person som betett sig så hade jag aldrig mer bemödat mig att ge en present. Fy så ohyfsat!

  • Kurlie
    Anonym (Ellen) skrev 2018-02-23 18:49:26 följande:

    Är väl bra att hon var ärlig. Ni kan själva använda upp produkterna och dom slipper stå och samla damm hemma hos henne.

    Tycker själv inte heller om majoriteten av Bodyshops produkter och skulle inte anstränga mig att använda upp dem om jag fick några i present. Då är det ju bättre att de går till nån annan som uppskattar dem.


    Eller så kunde hon gett vidare dem till någon annan? Varför ska folk ge presenter till varandra öh om man bara ger tillbaka det man inte är nöjd med? Hade blivit irriterad om jag slösat tid och pengar på en present jag fick tillbaka. Ska man helt enkelt säga till folk vad man vill ha så får de helt enkelt punga ut med vad det nu kostar eller bidra med en peng? Absurt.
  • Anonym (Ojoj)
    Kurlie skrev 2018-02-23 19:27:44 följande:
    En person som betett sig så hade jag aldrig mer bemödat mig att ge en present. Fy så ohyfsat!
    I framtiden får det bli en blombukett om ens det. Obestämd 


Svar på tråden Hon ska ge tillbaka presenten