• Anonym (E)

    Lögner och svek

    Hej!

    Innan någon ens säger något så vill jag bara meddela att vi ska flytta isär snart.

    Jag och min sambo har varit tillsammans i snart 2 år och har bott ihop i lite mer än 1 år och första lögnen kom väl efter ca 2 månaders förhållande. I början var det mest vara små lögner. Men det har med tiden blivit värre och värre, mest handlar det om alkohol och andra kvinnor bara "vänner". Kändes som jag gick sönder när jag efter månader av misstankar (vet att det är fel) kollade på hans Messenger och såg alla konversationer med andra kvinnor, planer på att ses och ta en öl eller sånt. När jag konfronterade honom nekade han och ljög om det även fast jag sagt att jag har läst. Sen blev det lite bättre ett tag och han skulle sluta dricka och allt skulle bli guld och gröna skogar (fast allt var bara en lögn under den tiden kom det sedan fram). Men droppen var när jag jobbade natt och av en slump gick in och kollade hur mycket vi hade på vårat gemensamma sparkonto och det var TOMT! Dock hade vi bara ca 1500-1700 kr innan

    Jag ringde och var jätte arg och undrar vad han gjort för dom och det kom en förklaring om att han varit ut och inte kunde betala när han gick hem för pengarna var slut. Men efter nån månad till så smög det fram att han tagit en taxi nästan 10 MIL enkel resa för att dricka med en annan kvinna! Jag vet att alla tycker att jag skulle ha lämnat honom för länge sedan men på något sätt så har det varit mitt fel allting eftersom jag blivit så svartsjuk. Men det jag skulle vilja veta är att HUR kan man ljuga för någon man säger sig älska på detta vis?

  • Svar på tråden Lögner och svek
  • Anonym (mmm)

    en del är tyvärr bara rötägg. Någon förklaring kommer du inte att få från honom lika bra du accepterar det så att du kan gå vidare. 

Svar på tråden Lögner och svek