• lairam

    Bf sep-nov 2018 Göteborg

    Hej!

    Har precis plussat med andra barnet. Bf 28 oktober. Vill gärna komma i kontakt med andra mammor i Göteborgsområdet. Jag har en dotter som är född i juni -16:) tänkte starta en hemlig Facebook-grupp så småningom!

  • Svar på tråden Bf sep-nov 2018 Göteborg
  • Tobna

    Åh va roligt, grattis! Jag bor också i Göteborg och har BF i månadsskiftet sept/okt. Först barnet förhoppningsvis! Är gärna med i en hemlig FB-grupp

  • lairam

    Kul! Jag måste lägga till minst en vän i gruppen, vill du skicka din mail som du har kopplad till Facebook så jag kan lägga till dig som vän och starta gruppen?

  • lairam

    Om det kommer fler som vill vara med så måste ni skicka den mail som ni använder på Facebook så jag kan hitta er:)

  • Sussve

    Hej:) Grattis alla till plusset! Jag bor i Göteborg och hänger gärna på er här & på Facebook! Borde vara omkring V.5+6 idag med BF i slutet på okt.. 27-28 okt tror jag:)!!!

  • Ericsson93

    Gravid i vecka 10+5 och bor i Göteborg. Ska få mitt första barn runt 24 sep. Är 25 år, Hur gamla är ni andra? :D

  • lairam

    Jag blir 30 i sommar(herregud) känner mig som 27;) om du vill vara med på fb får du skicka din mail till mig:)

  • Kritask

    Hej!

    Jag har precis plussat och har BF 1/11. Är i vecka 6 (5+4). Vill gärna ha personer att umgås med, klaga för och såsmåningon dra barnvagn med :) är gärna med i FB gruppen. Graviditeten är dock inte officiell än (inte förrän efter v. 12). Hur tänker ni kring det?

Svar på tråden Bf sep-nov 2018 Göteborg