• trinket

    Bf sep-nov 2018 Kungsbacka

    Hej på er!

    Tänkte att vi har som har bf mellan sep-nov 2018 och som bor i eller i närheten av Kungsbacka, kan samlas här och utbyta erfarenheter och tankar.

    Själv väntar jag och sambon första barnet med bf i slutet av september och det vore kul att träffa andra mammor som bor i närheten. 

  • Svar på tråden Bf sep-nov 2018 Kungsbacka
  • sofiaaa91
    trinket skrev 2018-03-01 20:38:34 följande:

    Hej på er!

    Tänkte att vi har som har bf mellan sep-nov 2018 och som bor i eller i närheten av Kungsbacka, kan samlas här och utbyta erfarenheter och tankar.

    Själv väntar jag och sambon första barnet med bf i slutet av september och det vore kul att träffa andra mammor som bor i närheten. 


    Hej!

    Inte Kungsbacka, men Varberg :)

    Väntar också första barnet den 28 oktober! efter missfall i vecka 8 i december.
  • trinket

    Hej Sofiaaa91! Det var tråkigt att höra om missfallet men stort grattis till det nya lilla livet :) Kul att du också väntar första barnet. Vilken vecka är du i nu?

  • sofiaaa91
    trinket skrev 2018-03-05 17:13:39 följande:

    Hej Sofiaaa91! Det var tråkigt att höra om missfallet men stort grattis till det nya lilla livet :) Kul att du också väntar första barnet. Vilken vecka är du i nu?


    Är i vecka 7 så de är lite nervöst nu de här närmsta dagarna, men hoppas så att de går vägen denna gången. Sj då?
  • trinket

    Vad spännande, jag håller tummarna för att allt går bra :) Vi är i v.12 just nu, på lördag går vi in i v.13. Äntligen! Har du gjort något ultraljud än?

  • sofiaaa91
    trinket skrev 2018-03-15 20:08:49 följande:

    Vad spännande, jag håller tummarna för att allt går bra :) Vi är i v.12 just nu, på lördag går vi in i v.13. Äntligen! Har du gjort något ultraljud än?


    På tisdag :D 8+2 då vecka 9 :)

    Blir på barnmorskehuset i Göteborg, så privat
  • sofiaaa91
    trinket skrev 2018-03-20 09:31:05 följande:

    Vad kul! :) Hur gick besöket, fick ni se det lilla knytet?


    Ska dit 15:40.. börjar bli sjukt nervös nu...
  • sofiaaa91
    trinket skrev 2018-03-20 09:31:05 följande:

    Vad kul! :) Hur gick besöket, fick ni se det lilla knytet?


    Allt såg bra ut :) ett tickande hjärta <3
Svar på tråden Bf sep-nov 2018 Kungsbacka