• Jhenk

    Vad skall jag skriva till henne

    Jag träffade en tjej på krogen för några veckor sedan, hon tog kontakt med mej och sa att jag var snygg osv efter det hade vi skrivit lite under 1 några dagar, plötsligt så ignorerar hon det jag hade skickat och läser det några dagar senare utan att svara/höra av sig, vid samma tidpunkt fick jag höra att hon ganska säkert gillade mig. Idag ca 1.5 veckor senare tyckte mina polare att jag skulle skriva till henne, men vad och är det en bra ide? Känns ju ganska awkward när vi inte pratat/setts på en tid

  • Svar på tråden Vad skall jag skriva till henne
  • Femhenist

    Skriv! Vad har du att förlora? 

    ...men ta inte upp att ni inte har haft kontakt. Och för framtiden - kom ihåg att inte själv spela, eller acceptera om någon annan spelar ointresserad och svår. Det leder bara till situationer som den du är i nu.

  • Jhenk

    Vad skall jag göra för att undvika det? Skulle jag ha skrivit genast så skulle jag bara ha verkat desperat typ

  • Femhenist
    Jhenk skrev 2018-03-01 21:54:46 följande:
    Vad skall jag göra för att undvika det? Skulle jag ha skrivit genast så skulle jag bara ha verkat desperat typ
    Det är visserligen inte bra att verka desperat, men har du bara något skönt att säga så är det alltid OK att höra av sig tänker jag. Men det är klart, jag vet ju inte hur hon tänker. Men åter igen, detta jävla spel! Jag har aldrig ägnat mig åt sådan skit och det har gått bra ändå. Bättre än för de flesta
Svar på tråden Vad skall jag skriva till henne