• Anonym (Estelle)

    Varför drabbas inte Katrin Z av samma shitstorm som Alexander Bard?

    Det skapades namnlistor för att få Alexander Bard avskedad från alla uppdrag i media efter hans kvinnohatiska utspel på nätet.

    Katrin Zytomierska är enligt mig mycket värre än Alexander Bard, har mobbat kvinnor offentligt i över 10 års tid och sprider sjukligt hat mot kvinnor, ändå får hon förhållandevis lite kritik från feminister. Bianca Ingrosso fick värre kritik för sin lilla podd i ett avsnitt där hon bara sa att vissa feminister gått för långt, tex Cissi Wallin hängde ut henne då. Mycket större reaktioner än när Katrin -igen- uttalade sig om hur vidriga och äckliga feta kvinnor är och berättade att hon bett en diabetiker på restaurang skämmas över sin feta mage och spruta.

    Är det för att det är mer tacksamt att slå ner på en ung tjej som är mjuk och känslig som Bianca?

    Jämfört med ett riktigt problem som Katrin? En vuxen kvinna med mycket större plattform, en otäck mobbare?

    Då vågar ingen ryta ifrån? Lättare att hacka sönder småtjejer som man egentligen vet inte alls försöker sprida kvinnohat.

    Var är Peter Jihde undrar jag, han som skällde ut en matbutik på Twitter för att dom placerat choklad bland frukten vilket var det mest kränkande han som diabetiker varit med om under hela sitt liv..!

    Vad är inte Katrins uttalanden då om att diabetiker är äckliga och ska gå in på smutsiga, offentliga toaletter för att ta sprutor, iallafall om dom är överviktiga då överviktiga kvinnor är ÄCKLIGA.

    Fattar inte att hon kommer undan med sitt vidriga sätt i lilla media-Sverige, eller så är alla där bara så fejk att dom gärna mobbar ut folk som om de vore Antikrist såvida det är populärt för tillfället att hacka på personen. Helst rätt snälla och känsliga människor, dom riktiga asen vågar ingen stå upp mot...

  • Svar på tråden Varför drabbas inte Katrin Z av samma shitstorm som Alexander Bard?
  • Anonym (Eva)

    Det är för att hon är kvinna. Män är ju enligt vissa kvinnor svin så fort dom uttrycker sig om något men kvinnor får härja fritt. Det är ju inte alls så omtalat som Elisabeth Massi eller om centerparti embetesmän (en utländsk kvinna) som firade en kvinnomisshandlare för frun var av lägre rang...

  • Anonym (Madde)

    Jag tycker nog det inte är så konstigt om ingen bryr sig om den där Katrins uttalanden. Det är ju inte på så hög nivå intelligensmässigt, det hon tydligen säger. Bara omoget och inte värt att ödlsas tid på. Vet inte ens vart på internet man ska bege sig om man vill läsa vad hon har att säga och lika bra är väl det.

  • Anonym (Bra fråga)

    K Z har en jättestor skara följare på Instagram som avgudar henne. Varje inlägg hon gör blir väldigt upphöjt till skyarna. Hon får till exempel mycket cred för att hon och de två äldsta barnens pappa kommer bra överens och många hyllar hennes föräldraskap.

    Tror som du skriver att hon är så pass stark och etablerad så folk vågar inte ge sig på henne. Sedan får Katrin skit också, men hon tar inte åt sig särskilt mycket.

    Katrin vet nog också att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Hon säljer massor av sina produkter och det går bra för hennes företag.

    Det blir mer synligt i media när någon som Bianca får kritik, hon blir ledsen och det blir inte Katrin, det rinner av henne som vatten på en gås.

  • Anonym (Estelle)
    Anonym (Eva) skrev 2018-03-05 15:27:23 följande:

    Det är för att hon är kvinna. Män är ju enligt vissa kvinnor svin så fort dom uttrycker sig om något men kvinnor får härja fritt. Det är ju inte alls så omtalat som Elisabeth Massi eller om centerparti embetesmän (en utländsk kvinna) som firade en kvinnomisshandlare för frun var av lägre rang...


    Elisabeth Massi Fritz är ju inget svin. Det jag skrivit om Katrin Z är vad hon SJÄLV gått ut med i över 10 års tid. Elisabeth har arbetat för att fälla män för våld mot kvinnor i över 10 år.

    Sen anklagades hon anonymt i en feg artikel av Aschberg för diverse trams men än så länge finns det inga bevis för att något av det är sant.

    Trots det fick hon mer skit än vad Katrin fått och det är för att folk plötsligt uppfattade det som ok att sparka på henne.

    Sen handlar mitt inlägg om att mediafeminister visst går på kvinnor. Cissi har skrivit minst 3 nya inlägg om att hon hatar influencers, hon som tidigare hängt ut Bianca och raljerat över att hennes pappa misshandlade hennes mamma (!)

    Men inte ett ord om Katrin Zytomierska. Blondinbella och gänget dock, tacksamt mål att spotta på, dom blir redan hatade och slutshameade och en väldans massa tjejer är avundsjuka på dom.

    Antar att det inte finns en enda människa som är avundsjuk på Katrin men det hon gör är skadligt på riktigt!

    Hon om någon skriver gång på gång att tjejer måste banta och banta mer för att inte vara äckliga. Att ätstörningar är bra. Att diabetiker med fetma ska skämmas. Fattar inte hur det finns en hashtag som lyder #dontbeabard men inte en som lyder #dontbeakatrinz ...
  • Anonym (kvittar)

    För att Alexander Bard har utnämnt sig själv till nån sorts hög-IQ-expert. Han antyder hela tiden att hans åsikter är korrekta, ur ett objektivt perspektiv, och det är ofta så han framställs. Han står i tv och har någon sorts expertstatus vad gäller framtiden, bland annat. Höga hästar - högt fall. 

    Katrin Zytomierska gör ingen hemlighet av att hon bara pumpar ur sig personliga åsikter till höger och vänster. Hon tas inte på lika stort allvar. Därmed är det lägre krav på vad hon säger. Ingen fäster någon större vikt vid det. 

  • Anonym (Estelle)
    Anonym (Bra fråga) skrev 2018-03-05 15:33:21 följande:

    K Z har en jättestor skara följare på Instagram som avgudar henne. Varje inlägg hon gör blir väldigt upphöjt till skyarna. Hon får till exempel mycket cred för att hon och de två äldsta barnens pappa kommer bra överens och många hyllar hennes föräldraskap.

    Tror som du skriver att hon är så pass stark och etablerad så folk vågar inte ge sig på henne. Sedan får Katrin skit också, men hon tar inte åt sig särskilt mycket.

    Katrin vet nog också att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet. Hon säljer massor av sina produkter och det går bra för hennes företag.

    Det blir mer synligt i media när någon som Bianca får kritik, hon blir ledsen och det blir inte Katrin, det rinner av henne som vatten på en gås.


    Hon tar ju åt sig så mycket att hon skriver arga inlägg om att hon blockar alla som kritiserar henne. Hon blir vansinnig av kritik och kallar kritiker dumma i huvet.

    Bianca Ingrosso blir slaktad av andra kändisar så fort hon öppnat käften och då ber hon direkt om ursäkt och omformulerar sig vilket resulterar i ännu mer hån och spe.

    Kontentan är alltså att i media-Sverige premieras mobbare, ju elakare och galnare desto bättre. Unga, mjuka tjejer som vill väl däremot ska malas ner.

    Mår fan illa.

    Det är som en fårskock som springer än hit och än dit med den falska förevändningen att den bryr sig om feminism när det bara är vanlig gammal högstadiemobbning som gäller...
  • Kim23

    Hon är kvinna.
    Och judinna också. 
    dvs två saker man inte börjar tjaffsa om.

  • Anonym (ööö)

    Jag minns en annan tråd om en artikeln Katrin skrev, det var någon som startade en tråd i af (flera år sen). I den skrev jag att Katrin väl utmärkt sig under åren för att ha skrivit kanske inte de allra mest intelligenta sakerna. Då fick jag en varning från familjeliv och jag fick inte skriva på en vecka (eller hur det nu var). Jag blev väldigt överraskad. Jag hade inte skrivit det taskigt utan mer att jag konstaterat detta under årens lopp.  (får väl se vad som sker den här gången Flört ) 

    Jag tycker Katrin är högst anmärkningsvärd på så sätt att hon helt enkelt inte verkar speciellt smart, kanske därför hon får hållas? Hon har ju ingen makt så, som tex Massi Fritz. 

  • Anonym (Estelle)
    Anonym (kvittar) skrev 2018-03-05 15:42:51 följande:

    För att Alexander Bard har utnämnt sig själv till nån sorts hög-IQ-expert. Han antyder hela tiden att hans åsikter är korrekta, ur ett objektivt perspektiv, och det är ofta så han framställs. Han står i tv och har någon sorts expertstatus vad gäller framtiden, bland annat. Höga hästar - högt fall. 

    Katrin Zytomierska gör ingen hemlighet av att hon bara pumpar ur sig personliga åsikter till höger och vänster. Hon tas inte på lika stort allvar. Därmed är det lägre krav på vad hon säger. Ingen fäster någon större vikt vid det. 


    Ok så då handlar det om jantelagen igen. Blondinbella blir hatad för att hon framstår som lycklig och vacker och aldrig sänker sig till att slå tillbaka. Alexander Bard för att han har ett rykte om sig som högintelligent. Elisabeth Massi Fritz för att hon till skillnad från många andra jurister har ett patos hon drivs av. Dessutom med ett jävligt snyggt utseende.

    Bianca Ingrosso är alldeles för ödmjuk och bryr sig om när andra tar illa upp, ber dom om ursäkt direkt och säger att hon gjort fel offentligt. Sen har hon mage att våga vara spontan och söt och ta massa plats.

    Katrin däremot, hela hennes karriär bygger på att såra och mobba. Som vuxen, offentlig person är alltså det mycket bättre i Sverige- att vara ett riktigt, korkat svin som bygger en karriär på att sparka på folk som ligger och hata och shamea kvinnor, hetsa till bantning osv.

    Fy fan vilket samhälle.
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Estelle) skrev 2018-03-05 15:41:56 följande:

    Elisabeth Massi Fritz är ju inget svin. Det jag skrivit om Katrin Z är vad hon SJÄLV gått ut med i över 10 års tid. Elisabeth har arbetat för att fälla män för våld mot kvinnor i över 10 år.

    Sen anklagades hon anonymt i en feg artikel av Aschberg för diverse trams men än så länge finns det inga bevis för att något av det är sant.

    Trots det fick hon mer skit än vad Katrin fått och det är för att folk plötsligt uppfattade det som ok att sparka på henne.

    Sen handlar mitt inlägg om att mediafeminister visst går på kvinnor. Cissi har skrivit minst 3 nya inlägg om att hon hatar influencers, hon som tidigare hängt ut Bianca och raljerat över att hennes pappa misshandlade hennes mamma (!)

    Men inte ett ord om Katrin Zytomierska. Blondinbella och gänget dock, tacksamt mål att spotta på, dom blir redan hatade och slutshameade och en väldans massa tjejer är avundsjuka på dom.

    Antar att det inte finns en enda människa som är avundsjuk på Katrin men det hon gör är skadligt på riktigt!

    Hon om någon skriver gång på gång att tjejer måste banta och banta mer för att inte vara äckliga. Att ätstörningar är bra. Att diabetiker med fetma ska skämmas. Fattar inte hur det finns en hashtag som lyder #dontbeabard men inte en som lyder #dontbeakatrinz ...


    Fast har du läst om hur Elisabeth har behandlat sina klienter ?

    Lite dåligt och respektlöst utav dig att skriva art det är fegt att anklaga henne när hon har behandlat våldtäktsoffer och andra drabbade på det sättet hon har gjort...

    det är ju även hennes tidigare anställda som gått ut och berättar hur dom har blivit behandlade
Svar på tråden Varför drabbas inte Katrin Z av samma shitstorm som Alexander Bard?