• Dero

    Apotea med litet spontan besök!

    Tjo folket, hoppas allt är bra med er den här fina, snöiga kväll!

    Nu har en liten sak hänt som faktiskt aldrig hänt tidigare, och det är att ett bud kommer hem och ringer på vid 21:55 på dörren. Jag är en 'grabb' på snart 19 år, men bor med mina föräldrar som jobbar långa dagar så de båda ligger ju och sover. Men jag, som är jag, öppnade dörren efter att ha kollat ut en snabbis och såg att det var ett bud. Jag vet att mina föräldrar handlar en hel del på Apotea, men jag har aldrig träffat deras bud. Vanligtvis så hittar jag något i brevlådan, men ALDRIG ett bud, speciellt inte så här sent.

    Är det här normalt för er andra? Har det hänt någon annan? Det är paketet var ganska så förstört i ena hörnet, men den här killen bad om min signatur på sin egna mobil, inte något jag har sett heller, så jag slängde ju bara på en snabb liten krumelur eftersom jag från första början inte har någon magnifik signatur. 

    Så min fråga är helt enkelt, har någon annat stött på ett bud från Apotea som inte ser ut som ett bud alls? Han hade inte ens någon symbol för något företag jag har sätt, och bara vanlig flis.

  • Svar på tråden Apotea med litet spontan besök!
  • BuoBä

    Ja de har budfirma som ett leveransalternativ och de kommer mellan 17 och 22, så ditt bud hade 5 minuters marginal.

  • Dero
    BuoBä skrev 2018-03-05 22:29:40 följande:

    Ja de har budfirma som ett leveransalternativ och de kommer mellan 17 och 22, så ditt bud hade 5 minuters marginal.


    Tack kung, uppskattas. 
  • EpicNurse

    Haha ja det låter faktiskt som att allt är i sin ordning :) det är så det brukar gå till nuförtiden.


    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • lugn ro

    Jag försökte beställa från dem med skick till utlämningsställe men då skickade de inte iväg det. Det slutade med att jag meddelade dem via mail att anullera beställningen (Ringa gick inte) och handlade på Life istället.

Svar på tråden Apotea med litet spontan besök!