• Aysmah98

    Stopp i toan

    Min pojkvän gjorde stopp i toan utan att märka de o har nu gått här ifrån. Jag behöver gå på toa (nej ja känner ingen här så ja kan inte gå hem t nån o gå på toa) så jag kan inte låta de stå i flera timmar som jag läst ska funka. Vi har ingen sådan propp till toan, går det att köpa på Ica?

    Snälla hjälp, jag behöver gå på toa nu haha:((

  • Svar på tråden Stopp i toan
  • Anonym (Haha!)

    Har hänt mig tusen ggr.

    Ta på dig ett par långa diskhandskar, stoppa ner handen och gräv ur pappret. (Släng i papperskorg). Spola - problemet löst!

    Har du inga handskar, så ta en sked och gräv upp pappret med.

  • Anonym (Stopp)

    Ta skaftet på toaborsten och ta bort pappret med det.

  • Anonym (Stopp i toan)
    Aysmah98 skrev 2018-03-06 11:32:08 följande:

    Min pojkvän gjorde stopp i toan utan att märka de o har nu gått här ifrån. Jag behöver gå på toa (nej ja känner ingen här så ja kan inte gå hem t nån o gå på toa) så jag kan inte låta de stå i flera timmar som jag läst ska funka. Vi har ingen sådan propp till toan, går det att köpa på Ica?

    Snälla hjälp, jag behöver gå på toa nu haha:((


    Jag gör stopp i toan hela tiden så detta är mitt expertområde

    Ta varmt vatten VARMT . Fyll en hink och häll i toan. Då varmt du bara kan ur kranen. Har du ingen hink tar du duschslangen EFTER att vattnet blivit varmt. Sen är det bara att vänta nån minut. Ibland får man göra om det. Funkar också att hälla i nåt Som gör att det glider. Jag brukar hälla i rejält med wc rent. Finns inte det tar du tvål/diskmedel MEN det gör bubblor så bara lite.
Svar på tråden Stopp i toan