• Klora

    Vid Vilket IVF-Försök blev du gravid

    gör en omröstning i detta forumet med

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid Vilket IVF-Försök blev du gravid
  • Snuttis2

    Inget passar!

    Blev gravid vid 1 a men fick ett MA i v 11. Sen gravid på tredje o fick en son. Båda tillfällena på färskinsättning.

  • Klora
    Snuttis2 skrev 2018-03-07 09:49:26 följande:

    Inget passar!

    Blev gravid vid 1 a men fick ett MA i v 11. Sen gravid på tredje o fick en son. Båda tillfällena på färskinsättning.


    Grattis till din son men vad tråkigt med ditt MA.
  • Vickan I

    1:a försöket (ET) med första barnet.

    4:e försöket (FET) med andra barnet (ägg från samma omgång som barn ett).

    2:a försöket (FET) med tredje barnet. Gravid nu så hoppas det går bra.

  • Klora
    Vickan I skrev 2018-03-07 10:30:18 följande:

    1:a försöket (ET) med första barnet.

    4:e försöket (FET) med andra barnet (ägg från samma omgång som barn ett).

    2:a försöket (FET) med tredje barnet. Gravid nu så hoppas det går bra.


    Grattis
    Vi skall precis påbörja vår IVF resa
  • kattnos

    Är gravid nu med första barnet efter FET pga risk för överstimulering (därför inget färskförsök alltså)

    Så allt kan hända än men är iaf i v 22 nu så det borde gå vägen :) Lycka till!

  • fanola

    Jag har gjort två st IVF, det första är gjort med ett färskt 2-dagars. Tyvärr ledde de till ett MA. Andra gången ett fryst 5-dagars å den lille pojken är nu 2 veckor gammal..

    Lycka till!

  • MrsAJ88

    Första barnet: 3:e ivf:en, men 5:e insättningen. Dottern var 3:e färska, hade gjort 2 färsk och 2 frys (2-dagars) innan jag blev gravid.

    Syskonförsök: gjort 2 FET (från samma behandling som dottern) som givit ett tidigt missfall (V6+0) och en kemisk graviditet där mensen kom samtidigt som det positiva testet. Har nu gjort ny behandling, färsk 2-dagars, (totalt ivf nr 4, återföring nr 8) och är tiiidigt gravid. Hoppas att detta går vägen nu!

  • askyfullofstars
    MrsAJ88 skrev 2018-03-07 22:21:52 följande:

    Första barnet: 3:e ivf:en, men 5:e insättningen. Dottern var 3:e färska, hade gjort 2 färsk och 2 frys (2-dagars) innan jag blev gravid.

    Syskonförsök: gjort 2 FET (från samma behandling som dottern) som givit ett tidigt missfall (V6+0) och en kemisk graviditet där mensen kom samtidigt som det positiva testet. Har nu gjort ny behandling, färsk 2-dagars, (totalt ivf nr 4, återföring nr 8) och är tiiidigt gravid. Hoppas att detta går vägen nu!


    Uppfattad jag det rätt som att det är tredje barnet då? :)
Svar på tråden Vid Vilket IVF-Försök blev du gravid