• Speeddevil

    Hur många har legat med andra män för att bli gravida?

    Intressant fråga som är ganska tabu belagd än idag.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur många har legat med andra män för att bli gravida?
  • Anonym (Hemska människor)

    Amen fyfan, det där är nog faktiskt det värsta man kan göra mot sin partner. En enda klunga av lögner och otrohet. Gör man så så bör man varken ha ett förhållande, eller ett barn, bristen på moral där är ju slående...
    Om nu inte alla tre vuxna involverade har gjort någon form av deal och är ok med det. 

  • Anonym (^^)

    Är jag verkligen den enda? Fast jag talade om det för min man innan jag tänkte göra det. Men sen behövdes det aldrig.

  • Anonym (Hemska människor)
    Anonym (^^) skrev 2018-03-09 15:27:33 följande:

    Är jag verkligen den enda? Fast jag talade om det för min man innan jag tänkte göra det. Men sen behövdes det aldrig.


    Var han och den andra mannen ok med det då? Skönt att det inte behövdes. 
  • Anonym (^^)
    Anonym (Hemska människor) skrev 2018-03-09 15:36:14 följande:

    Var han och den andra mannen ok med det då? Skönt att det inte behövdes. 


    Vi hade varit sambos i många är. Han sa att han vill ha barn men var gång kag hade ägglossning gömde han snoppen i minst en vecka. Jag började bli äldre och äldre och sa att nu är jag 32 och du har lurat mig i sju år. Jag vill ha barn och antingen får du sticka eller stanna och uppfostra barnet. Antingen blir du i sp fall pappa eller så åker jag till Köpenhamn eller till en annan man. Nu får du ett år på dig att bestämma dig sen ska jag börja bebisverkstaden.

    Den andra manne är mitt ex som redan har tre barn och jag frågade honom och han fick med på det den dagen det nu sker.

    Min sambo mognade och vill nu ha barn. Det enda han tänker på. Vi har inte lycktas på egen hand så vi fick genomgå en fertilitetsutreding. Vi fick Levaxin till mig och får klara oss på egen hand nu.
  • Anonym (Omvänt)

    Nej, men jag har flera gånger legat med upptagna barnsugna kvinnor som bara varit ute efter att försöka bli gravida.

  • Anonym (Davis)

    Verkligen inte, jag har väldigt höga krav på det genetiska bidraget från en stabil och bra man och det tar tid att utvärdera. 

    Men jag är väldigt nöjd med mitt kräsna val.

Svar på tråden Hur många har legat med andra män för att bli gravida?