• Anonym (switchbs)

    Hur vill du ha sex med en man (homo/bi-män) ?

    Du (man) som har eller vill ha sex med män, hur vill du ha sex med män ? Vill du bli påsatt, sätta på, suga el bli avsugen? Vara dominant eller undergiven ?

    Själv vill jag det skall finnas en dimension av dominans med (vilket jag även vill med kvinnor). Som mitt nick antyder kan jag tänka mig både vara dominant och undergiven. Men just nu det jag vill allra mest är att få vara undergiven. Att vara hans villiga slyna och sexslav, som han använder när han önskar för att tillfredsställa sin (stora) behov. Bli bunden och smiskad, "tvingad" att suga och bli påsatt. 

    Tyvärr svårt att hitta dominanta män tex på BC. 

    Vad söker ni?
  • Svar på tråden Hur vill du ha sex med en man (homo/bi-män) ?
  • Anonym (sogood)

    Är mest undergiven. Vill suga kuk, bli påsatt. Fantiserar om flera män. Nyligen på jobbet såg jag in i ett omklädningsrum med flera nakna, härliga män. Hade velat kolla mer Flört

  • Anonym (.)

    Är lite undergiven, gillar att tillfredsställa på alla sätt o vis och bli påsatt, min njutning är lite sekundär då.

    Är inte alls så med kvinnor, är betydligt mer dominant då

    Det svåra är inte att hitta nån som vill sätta på, det svåra är att hitta nån man själv vill ha sex med.

  • Anonym (switchbs)
    Anonym (.) skrev 2018-03-11 12:16:39 följande:
    Är lite undergiven, gillar att tillfredsställa på alla sätt o vis och bli påsatt, min njutning är lite sekundär då.

    Är inte alls så med kvinnor, är betydligt mer dominant då

    Det svåra är inte att hitta nån som vill sätta på, det svåra är att hitta nån man själv vill ha sex med.
    Tycker det går 20 ug män per dominant man minst så upplever det nog som ett problem att hitta någon alls även om man skulle vilja ta vem som helst. Sen kan man ju dessutom känna att om man nu träffar på en man med rätt sexuell preferens så känns det ofta ändå inte rätt och någon man vill ha sex med. 

    Ärt enklare att söka någon ug som jag även gjort. Men finns många som inte vågar göra något i verkligheten utan bara fantiserar tyvärr.
  • Anonym (homogaypastej)

    Jag vill ha sex med flera män där ingen är undergiven och ingen är dominant utan alla är med alla på alla sätt och vis. Bara muskulösa, snygga, vältränade män dessutom. Inga fetton eller fjollor.

  • Anonym (.)
    Anonym (switchbs) skrev 2018-03-11 14:15:57 följande:

    Tycker det går 20 ug män per dominant man minst så upplever det nog som ett problem att hitta någon alls även om man skulle vilja ta vem som helst. Sen kan man ju dessutom känna att om man nu träffar på en man med rätt sexuell preferens så känns det ofta ändå inte rätt och någon man vill ha sex med. 

    Ärt enklare att söka någon ug som jag även gjort. Men finns många som inte vågar göra något i verkligheten utan bara fantiserar tyvärr.


    Strikt dominanta kanske är svårt att hitta, men aktiva eller ombytliga killar finns det massor av. Brukar få flera oanständiga förslag i veckan från sådana.

    Ja tangentbordsrunkarre finns det massor av...
  • Anonym (switchbs)
    Anonym (.) skrev 2018-03-11 17:32:38 följande:
    Strikt dominanta kanske är svårt att hitta, men aktiva eller ombytliga killar finns det massor av. Brukar få flera oanständiga förslag i veckan från sådana.

    Ja tangentbordsrunkarre finns det massor av...
    Massor vet jag inte direkt. Eller jo det finns men eftersom de är mest eftertraktade så kan de välja och vraka och då brukar de bli de som är yngre än mig tyvärr.
  • Anonym (switchbs)

    Verkar vara lättare att få det sex man önskar på gayklubbar / porrbio. hade en trevlig upplevelse för en vecka sen på porrbio. Har glory hole och började suga en (stor kuk dessutom). Kom två andra killar där bakom och en stod och såg på och runkade och den andra började ta mig bakifrån. Tyvärr ville han sätta på utan kondom och det går jag inte med på så fick fösa bort hans kuk men skönt att känna kuken nudda vid. Sen runkade han mig samtidigt som jag sög och blev avrunkade till jag kom. 

Svar på tråden Hur vill du ha sex med en man (homo/bi-män) ?