• Brinkly

    Blödning ÄL +7

    Hej!

    Jag behöver lite hjälp.

    Vi har försökt bli gravid flera år. Jag har en regelbunden menscykel på 26-27 dagar och ÄL dag 12-13. Nu 7 dagar efter ÄL blöder jag. Började igår med lite rosa, nu idag rött tunt blod.

    Vad tror ni detta är? Har aldrig haft någon mellanblödning innan. Någon som varit med om detta och kan berätta.

    Blir lite orolig. Ska nog gå till gyn imorgon och kolla.

    Tacksam för svar.

  • Svar på tråden Blödning ÄL +7
  • Brinkly
    Jag är bara jag skrev 2018-03-12 20:15:04 följande:

    Tidsmässigt stämmer det med en nidblödning. Ovanligt, men händer ibland.


    Ja jag surfade lite och det verkar vara ett alt. Ska nog gå till gyn imorgon ändå och kolla. Kom upp typ moderhalscanser och annat jobbigt när jag sökte också.

    Någon som haft nibblödning?
  • Maramba

    Jag fick en blödning på morgonen ÄL+9 och trodde mensen var tidig. Insåg på eftermiddagen att det kom inget mer. Det i kombination med att jag dagen efter hade ett svagt illamående + hög temp (tempade då) fick mig att ta ett gravtest som visade svagt positivt fyra dagar innan BIM. Så troligtvis var det en nidblödning för mig.

    Slutade tyvärr i missfall och det är enda gången jag har blivit gravid så jag har inget annat att jämföra med.

  • Brinkly
    Maramba skrev 2018-03-13 10:59:18 följande:

    Jag fick en blödning på morgonen ÄL+9 och trodde mensen var tidig. Insåg på eftermiddagen att det kom inget mer. Det i kombination med att jag dagen efter hade ett svagt illamående + hög temp (tempade då) fick mig att ta ett gravtest som visade svagt positivt fyra dagar innan BIM. Så troligtvis var det en nidblödning för mig.

    Slutade tyvärr i missfall och det är enda gången jag har blivit gravid så jag har inget annat att jämföra med.


    åh nej tråkigt med MF.

    Min blödning har fortsatt och idag när jag var hos gyn trodde han på hormonobalans.

    Han gjorde ul och sa att allt såg bra ut och att slemhinnorna var tunna och fina. Antar att jag inte är gravid..,
Svar på tråden Blödning ÄL +7