• jodås

    Dissad av min tjej

    Vad ska jag göra när min tjej sedan snart ett år inte vill prata om sex?

  • Svar på tråden Dissad av min tjej
  • Anonym (eeee)

    Du frågar henne varför hon inte vill prata om sex. Har ni inte sex heller eller är det bara själva pratet som felar? 

  • jodås

    Funderar på att lämna henne eftersom det känn som problemet går igen på flera plan, att inte kunna prata. Sex är viktigt så varför inte prata om det, fattar inte varför? Älskar henne men kanske bättre att dra innan man blir ännu mer kär och insyltad.

  • Anonym (..)

    Låter som hon är knepig på flera sätt. Kanske knullat runt rejält i ungdomen och/eller blivit utsatt för övergrepp typ våldtäkt.
    Jag skulle dra så snabbt som möjligt, inget att satsa på om du vill ha en tjej för livet

  • jodås

    Älskar henne på ett plan och vi har skaplig sex enligt mig. Hon verkar dock måttligt nöjd med sexlivet.
    Tror ändå det är bäst att lämna henne innan vi blir för etablerade som par. Känns för riskabelt att att inleda nåt djupare med någon man inte kan prata om allt med.
    Tror också att hon kommer att tröttna på sikt om hon inte är nöjd i sängen.

  • Schack73

    Vet du att hon inte är nöjd med ert sexliv? Jag tycker du ska nämna för henne att du funderar på att göra slut och så får du se vad hon gör.

  • jodås

    hVet väll inte helt säkert att hon är missnöjd i sängen. Men eftersom hon aldrig under drygt ett halvår sakt nått positivt, så man anar ju vad hon tycker.

    Sex är en ömsesidig lek för mig där det är viktigt att båda gillar "leken". Jag är njuter av att min tjej njuter, njuter inte hon så njuter inte jag fullt ut.
     Kanske gillar hon sex men bara är snål med att berätta det? Jåbbigt att inte veta...

  • Anonym (..)

    Jag skulle inte stå ut med en sån tjej, knepiga tjejer som inte kan bekräfta killen sin men samtidigt vill bli bekräftade själva är en rejäl varningsklocka för mig. Dra snabbst möjligt
     

  • Schack73
    jodås skrev 2018-03-17 13:22:50 följande:

    hVet väll inte helt säkert att hon är missnöjd i sängen. Men eftersom hon aldrig under drygt ett halvår sakt nått positivt, så man anar ju vad hon tycker.

    Sex är en ömsesidig lek för mig där det är viktigt att båda gillar "leken". Jag är njuter av att min tjej njuter, njuter inte hon så njuter inte jag fullt ut.
     Kanske gillar hon sex men bara är snål med att berätta det? Jåbbigt att inte veta...


    Fråga henne om hon är nöjd eftersom du faktiskt inte vet.
  • jodås

    Jag har frågat om hin gillar att ha sex men hon säger att hon inte vill prata om det. Överdriver och säger att man inte behöver betygsätta sex efter varje knull. Det är ju inte det jag vill, bara enkelt prat och förhoppningsvis uppskattning, normal konversation om saker som man gör, tex har sex...

  • jodås

    Jag har frågat om hin gillar att ha sex men hon säger att hon inte vill prata om det. Överdriver och säger att man inte behöver betygsätta sex efter varje knull. Det är ju inte det jag vill, bara enkelt prat och förhoppningsvis uppskattning, normal konversation om saker som man gör, tex har sex...

Svar på tråden Dissad av min tjej