• MBrodlova

    Studie söker män som upplevt någon form av sexuell utsatthet för att delta i en anonym online-enkät. Ingen upplevelse är för liten.

    Hej!



    Som en sista del på Psykologprogrammet i Lund skriver jag mitt examensarbete om mäns upplevelser av sexuell utsatthet, sexuella övergrepp och våldtäkt. 



    Jag söker de män som har erfarenheter av sexuellt laddade händelser som skett mot deras egentliga vilja. Detta kan vara sexuella handlingar där man explicit uttryckt och visat att man inte ville delta i men behöver inte vara det. Ingen upplevelse är för liten. Alla som identifierar sig som män och är minst 18 år gamla får delta. Om du är en av dessa män som haft sådana upplevelser är jag bottenlöst tacksam om du vill delta i denna enkät som ställer frågor kring ditt perspektiv, dina tankar och upplevelser. Dina svar i enkäten är helt anonyma.    



     Jag uppskattar verkligen era svar och ert mod.


    Tryck här för att öppna enkäten på en ny sida



    Tack på förhand,
    Om ni har några frågor ställ dem gärna!

  • Svar på tråden Studie söker män som upplevt någon form av sexuell utsatthet för att delta i en anonym online-enkät. Ingen upplevelse är för liten.
Svar på tråden Studie söker män som upplevt någon form av sexuell utsatthet för att delta i en anonym online-enkät. Ingen upplevelse är för liten.