• Test14

    Nu vet jag skillnaden mellan spök cb och riktigt plus(tror jag)

    Hej!

    Jag har äntligen plussat och fått det bekräftat av BM med blodprov.

    Har fått många påhopp härinne genom åren men det får man väl ta.. Jag vill iallafall skapa en tråd där vi lyfter upp varandra i stället för tvärtom. Självklart så måste man ju se verkligheten och kan inte drömma i evighet,som jag gjorde med cb vanliga plus. Jag får fortfarande svaga plus men enligt BM så är det inget att oroa sig för då mina blod värden höjts bra på 2 veckor.

    Anledningen till att jag fått tidiga missfall och inland fel på gravtest(falskt positivt),berodde på utebliven menstration pga hypotyreos som jag nu får behandling för.

    Jag skulle egentligen väntat med att bli gravid fick jag veta efter en månad med Levaxin men då var det redan för sent! Gravid:)

    Dom har ökat dosen på Levaxin i snabbare takt men värderna ser hyfsade ut,så ingen fara för lilla livet eller mig!

    Hoppas verkligen att lillen får stanna kvar.. Men aldrig fått missfall innan hypotyreosen.

    Så ni som känner er oroliga/vill jämföra/diskutera etc.

    Släng ut bilder,innan bim,efter bim,antal dagar efter ägglossning:)

    Mina test är 2 dagar innan bim äl+ 11,tagna inom tiden.

    Ens är cb med snabb indikation och andra är babyornot(vanlig sticka,ej testa tidigt/extra känslig. Syns knappt på babyornot men det är där iaf..

    Lycka till alla!

  • Svar på tråden Nu vet jag skillnaden mellan spök cb och riktigt plus(tror jag)
  • Pluttan

    Hej! Kul tråd. Jag slänger väl in ett test jag med då. Detta är taget igår vid middagstid (så ej morgonurin). Ska ta nytt imorgon igen tror jag. Bim vet jag inte riktigt säkert men ungefär -3 sådär.


    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Test14
    Pluttan skrev 2018-03-17 20:27:26 följande:

    Och såklart! Stort grattis till plusset <3


    Det där ser lovande ut????

    Testat något annat märke eller någon mer gång?

    Spännande;) Hoppass!!

    Uppdatera gärna.. Kram på dig!
  • Test14
    Pluttan skrev 2018-03-18 10:15:57 följande:

    Tagit igår kväll lloyds testa tidigt som blev positivt :)


    Men åh vad underbart!!

    Grattis;)

    Bild?
  • Prematurrisk


    Vad säger ni om detta? Fortfarande alldeles förtidigt för att testa egentligen. Men svårt att hålla sig när det är det enda man går och väntar på.. BIM -7
  • Huruvida
    Prematurrisk skrev 2018-03-20 13:21:42 följande:

    Vad säger ni om detta? Fortfarande alldeles förtidigt för att testa egentligen. Men svårt att hålla sig när det är det enda man går och väntar på.. BIM -7


    Jag ser nånting men mycket svagt. Spännande! Vet hur det känns, började testa på BIM - 12 Hahaha
  • Huruvida
    Huruvida skrev 2018-03-20 23:08:04 följande:

    Jag ser nånting men mycket svagt. Spännande! Vet hur det känns, började testa på BIM - 12 Hahaha


    Haha oj vad fel jag skrev, bim - 8 menade jag.
  • Test14
    Prematurrisk skrev 2018-03-20 13:21:42 följande:

    Vad säger ni om detta? Fortfarande alldeles förtidigt för att testa egentligen. Men svårt att hålla sig när det är det enda man går och väntar på.. BIM -7


    ;) Ser lovande ut! Hoppas!! Hur såg det ut i dagsljus? Var det blåare? Håller tummarna:)
Svar på tråden Nu vet jag skillnaden mellan spök cb och riktigt plus(tror jag)