• mucklis

    Natural Cycles lr FF - era tempkurvor

    Belinday skrev 2018-03-23 11:00:09 följande:

    GRATTIS! :) . Då kanske de ändå finns liten chans för mig med .


    Tack! :) Ja, klart det finns en chans :)
  • mucklis
    Zandylina skrev 2018-03-27 16:55:24 följande:

    Jag blir ej klok på min tempning eller kurva, har ej hållit på så länge med FF så den märker ej ut ägglossning än antar jag.. bara hållit på ca 1,5mån eller så, nån som kanske kan tyda om jag haft nån ?lyckad? ägglossning eller ej? Eller om finns nån chans på kanske graviditet?


    Hm... ser ju ingen tydlig och stadig temphöjning, det verkar ju variera ganska mycket hela tiden så kan bli svårt att markera ut äl tyvärr.
  • mucklis
    Zandylina skrev 2018-03-28 14:21:39 följande:

    Japp har tagit test, å det visar negativt suck..tror kanske kan vara för tidigt dock eftersom osäker på när egentligen hade ägglossning enligt sekret å ÄLtest stegring hade jag runt både 9-10/3 och även runt 16-18/3 lol.. men nån tempökning (som jag trodde) hade jag inte förrens mellan19-24/3 sen som sagt lägre 2-3dar å nu idag stigit igen den 28..-så lite osäker på när min BIM är..

    Min senaste mens/blödning var 21/2-26/2

    Som sagt just nu väntar jag bara på att se vad som händer antar jag.. kanske e jag gravid kanske inte.. :/


    Håller tummarna för att det visat plus för dig :)
  • mucklis
    Anonym (K) skrev 2018-03-30 13:41:35 följande:

    Nu är jag i v 6 och så här ser min kurva ut nu. Har haft bruna flytningar nästan varje dag sedan några dagar efter jag plussade så jag oroar mig en massa för mf. Tänker varje morgon att "nu har säkert tempen sjunkit" men hittills håller den sig över baslinjen iaf. Hoppas, hoppas det här går vägen!


    Blödde en del i min första graviditet, efter sex kom det en hel del färskt blod med men inget var fel. :) hoppas det slutar, inte kul att oroa sig hela tiden :/
  • mucklis
    Aducia skrev 2018-03-30 17:49:53 följande:

    Någon som kan tyda nånting här? Haha ???? ingen aning. Känns som jag bara tittar och tittar men kan inte läsa av något mer än att min temp går upp och ner hela tiden


    Även om den går upp och ner rätt rejält så ser man ju en temphöjning över lag tycker jag :) vet inte vad det kan betyda dock haha
  • mucklis
    Elsaida skrev 2018-03-30 19:09:41 följande:

    Hej tjejer, måste fråga, är på äl+8 och hade en tempdipp i förgår (implantationsdipp?) Sen ökade tempen igen i går fick även då ett jätte hugg i magen på vänster sida, och ökade ytterligare i dag, nu i dag har jag kännt mig oerhört varm, fått jätte vallningar till och från, mått illa och varit super trött, har nu mitt på dagen en temp på 37,9, men har inte feberfrossa och så utan är som vanligt, dock varm och trött.

    Kan de vara så för att man blivit gravid eller är de bara 100% säkert en förkylning på g?

    Såhär ser tempen ut....


    Hm.. kan ju vara en implantationsdipp :) ca två dagar innan jag plussade (ca äl + 9) då började jag må illa på förmiddagen och var extremt trött. Hoppas att det inte är förkylning, håller tummarna för dig :)
  • mucklis
    Elsaida skrev 2018-04-01 08:00:09 följande:

    Tack!

    Ingen förkylning i alla fall :)

    Får se om de blir något +, men tempen ligger fint i alla fall.


    Ser ju helt klart lovande ut! :)
  • mucklis
    Greseknoa skrev 2018-04-01 08:55:01 följande:

    Vad tror ni om den här då? :) har reagerat på att jag har en rätt låg medeltemp jämfört med er andra här inne. Men jag är ju rätt frusen av mig också :p

    Går just nu bara och väntar på mens och inbillar mig diverse symptom :)


    Än så länge ser det ju lovande ut för dig med :)
  • mucklis
    Anonym (K) skrev 2018-04-01 12:55:09 följande:

    Känns rätt kört det här. V 7 imorgon men tempen har sjunkit ännu mer. Den är nog under baslinjen imorgon. :( När jag fick mf för två år sedan hade jag såna här bruna flytningar i 2,5 veckor innan det började blöda mer och nu har jag haft dem i 1,5 vecka. Ska ringa gyn på tisdag och hoppas att jag får komma på vul. Orkar inte med ett utdraget mf igen (blödde i tre veckor när det väl kom igång). Vill bara få hjälp att få ut det! :(


    Men fy :( hoppas bebis är ok. Ja, bättre att åka in och kolla upp det. Hoppas att det bara är sköra slemhinnor eller liknande. Hör av dig! Kramar! <3
  • mucklis
    Aducia skrev 2018-04-02 15:42:05 följande:

    Hahah! Ja precis. Jätte konstigt. Får vänta och se hur det blir, får ge det tid antar jag


    Ja, finns ju inte mkt mer man kan göra tyvärr :)
  • mucklis
    Greseknoa skrev 2018-04-03 08:21:48 följande:

    Verkar vara kör denna gången :( bim imorgon


    Så trist :/ kan ju hoppas på att det stiger igen. Har ni försökt länge?
  • mucklis
    Aducia skrev 2018-04-06 20:45:31 följande:

    Måste rådfråga er nu, snälla!!!

    Hade mens 1-6 februari, sen fick jag en konstig blödning som var mer sparsamma bruna flytningar och en av de dagarna var det lite rött. Detta var 15-26 februari (skrev in det som mens för jag är osäker). Har i cirka 1 vecka känt spända bröst och igår/idag lite sura uppstötningar. Har testat negativt 2 gånger senaste veckan men idag fick jag tjocka vita flytningar, typ krämaktiga.

    Vill nämna att jag har oregelbunden mens. 

    Börjar funderar på om jag faktiskt är gravid men att det är för tidigt att se och om den där bruna flytningar perioden var en mensperiod eller en nidblödning. Är det inte näst intill omöjligt att få det så snabbt och tätt inpå?

    Blir galen, snälla ge mig lite feedback!! :(


    Sorry... har haft det jobbigt en tid så här inte orkar vars online. Jag fick ju som en mensblödning i 2-3 dagar men jag var gravid ändå. Det är svårt att veta :/ du får testa igen om nån vecka annars försöka igen nästa äl :)
  • mucklis
    längtan18 skrev 2018-04-30 07:07:46 följande:

    Hej, var ett tag sen jag var här nu, får se om gruppen fortf lever :) Ville iaf rådfråga för att den här månaden har min äl skjutits fram två ggr och tempen ligger fortf lågt. Borde jag tänka att äl uteblivit eller finns det ändå en chans att den kmr senare? Har aldrig haft så sen äl utan brukar få den relativt tidigt.


    Min steg ju ibte förrän typ 5 dagar efter äl :) trodde att min äl uteblivit men tillslut steg tempen. Men som sagt, svårt att veta när alla kroppar är så olika.
  • mucklis
    Aducia skrev 2018-05-03 20:32:13 följande:

    Fick mens några dagar efter att jag skrev detta och är vid äl tiden nu så känns skönt men tack för ditt svar! Hur går det för dig? Är du gravid nu eller var det en tidigare graviditet du pratade om ? :)


    Ah ok :) jag är gravid i v.10 just nu. Har varit kämpigt med både det fysiska och psykiska. Mått väldigt dåligt och pojkvännen betedde sig riktigt dåligt. Men nu är det bättre. :)
  • mucklis
    längtan18 skrev 2018-05-03 21:03:12 följande:

    Är ganska säker på att den uteblivit nu, tempen ligger fortf jätte lågt.


    Hm... fast min satte nog ut senare ändå. Kan ju tyvärr vara att den uteblivit men den här ju ändå höjt sig från dag 16 och hållit sig högre. Så gjorde min kurva i början med. Håller tummarna på att tempen ökar snart.
  • mucklis
    längtan18 skrev 2018-05-04 23:04:57 följande:

    Aa det återstår att se, annars är det bara att köra nästa månad igen :) hur går allt för dig? :)


    Ja precis :) det går väl bra men har varit mkt som sagt. Men jag segar mig långsamt framåt ^^
  • mucklis
    Aducia skrev 2018-05-04 13:58:32 följande:

    Skönt att höra att det är bättre! Hoppas det håller sig så för din skull <3


    Tack så mkt! <3
Svar på tråden Natural Cycles lr FF - era tempkurvor