• Einna77

    Hitta en 120B BH

    Jag heter annie och jag är 24år. Jag är övervikt. Jag har svårt att hittar bh för att jag är 132cm under bysten och på bysten 138cm. Så jag ska 120b bh. Men jag hittar inga bh eller dem jag hittar är jätte jätte fula Gråter

    Jag mår dålig för jag går varje dag utan bh.

    Kan någon tipsa mig var jag köpa 120b bh

  • Svar på tråden Hitta en 120B BH
  • Anonym (Bättre)

    Kanske bättre med en ful bh än ingen alls. I alla fall tills du hittar nån, är ju inget man springer runt och visar precis. Kolla engelska och amerikanska underklädessidor, jag har 80K och beställer ibland därifrån för att slippa betala 8-900 för en bh.

    Sen kan de va bra att gå till en underklädesbutik och kolla så måtten stämmer jag trodde jag hade 105 g men skulle ha 80K istället

  • Einna77
    Anonym (Bättre) skrev 2018-03-20 14:15:54 följande:

    Kanske bättre med en ful bh än ingen alls. I alla fall tills du hittar nån, är ju inget man springer runt och visar precis. Kolla engelska och amerikanska underklädessidor, jag har 80K och beställer ibland därifrån för att slippa betala 8-900 för en bh.

    Sen kan de va bra att gå till en underklädesbutik och kolla så måtten stämmer jag trodde jag hade 105 g men skulle ha 80K istället

    På bilden är ex. på en ful på i mina ögon, den har tjocka band vid axlarna och den ser mer ut som en sport bh. Jag vill har en enkel bh med tunn band. Jag hade mätt mig själv när jag skrev detta inlägget  Cool  


  • Anonym (H)

    Har du kollat på Evanette eller Twilfit? Där köper jag mina BH (har 80H). Om de inte har haft min storlek inne på lager har de beställt hem den.

  • Einna77
    Anonym (H) skrev 2018-03-21 10:12:25 följande:

    Har du kollat på Evanette eller Twilfit? Där köper jag mina BH (har 80H). Om de inte har haft min storlek inne på lager har de beställt hem den.


    twilfit har bara upp till 100 och evanette har bara badkläder
Svar på tråden Hitta en 120B BH