• Conny84

    harry potter... svek?

    Min tjej går upp jävligt tidigt för att jobba och lämna ungen på skolan, och ibland kollar jag på film i sängen bredvid henne på hennes lap top. hon lackade ur igår för att jag ville se Harry potter och hemligheternas kammare för hon älskar han. hon säger att det är hennes data och skiva så det blir värsta sveket. tycker hon överdriver. vad tycker ni?

  • Svar på tråden harry potter... svek?
  • oanonym
    EmberEyes skrev 2018-03-20 22:18:43 följande:

    LOL!

    Hur gammal är hon, 13?


    Ja, 13-åringar har ofta barn i skolåldern ....
  • Anonym (.)(.)

    Skaffa en egen dator (eventuellt data också) och kolla inte på film i sängen när din partner behöver sova.

  • EmberEyes
    oanonym skrev 2018-03-20 22:21:41 följande:
    Ja, 13-åringar har ofta barn i skolåldern ....
    Tja, en person med barn i skolåldern (borde inte) uppföra sig inte som en barnrumpa... Och ingenstans står det att ungen är hennes biobarn.
  • legomum

    Om du vill se film på kvällen gör då det i vrummet. Inte i sängen och inte hennes favoritfilm som gör att hon inte ka somna.

    Det är inget svek utan snarare tanklöst.

  • oanonym
    EmberEyes skrev 2018-03-20 22:38:15 följande:

    Tja, en person med barn i skolåldern (borde inte) uppföra sig inte som en barnrumpa... Och ingenstans står det att ungen är hennes biobarn.


    Tja, det kan ju vara grannens barn hon lämnar. Eller en kompis barn. Eller brevbärarens.

    Vilken skola har öppet jävligt tidigt? Eller menar TS egentligen ganska vanlig skoltid, typ 8.00?

    Dessutom tar väl ingen denna tråd seriöst?
  • Conny84

    Hon går upp 7. jag är arbetssökande just nu så har mer tid till film o så. vi bråkade länge om det här. blev soffan idag :/ jag kollar alltid på nåt innan jag sover och blir svårt o sova annars. vi båda gillar harry potter mycket, men jag trodde dt var ok att jag såg på det själv. Kanske låter som en dum grej men det blev ett jävla liv om det... och nä hon är inte 13 :/

  • Anonym (mmmm)
    Conny84 skrev 2018-03-20 23:38:05 följande:

    Hon går upp 7. jag är arbetssökande just nu så har mer tid till film o så. vi bråkade länge om det här. blev soffan idag :/ jag kollar alltid på nåt innan jag sover och blir svårt o sova annars. vi båda gillar harry potter mycket, men jag trodde dt var ok att jag såg på det själv. Kanske låter som en dum grej men det blev ett jävla liv om det... och nä hon är inte 13 :/


    Låter verkligen märklig av er båda, hon kanske mest bara var trött och började tjafsa. 
    Filmen kan hon ju se när som helst antar jag (och har säkert sett 100 gr innan) 
Svar på tråden harry potter... svek?