• Anonym (ja, hur är det??)

    Förekommer sex på vårdavledningar

    Hej hej!

    Hamnade nyligen på ortopedavdelningen efter en olycka och blev kvar där i några dagar.

    Hann tänka på mycket och undrar hur vanligt det är med sex mellan personal och patient?

    En hunkig hockeykille låg på samma rum, en kille som säkert har lätt att få ligg.

    Samtidigt fanns det några unga och snygga sjuksköterskor på avdelningen.

    Kan det hetta till mellan patient och personal?

    Kan en snygg och charmig kille som han få en hjälpande hand på kvällen när det bara är lite folk i rörelse på avdelningen?

    Har sett på film att sådant händer. Sköterskan smyger en hand under täcket på patienten och "tömmer" honom. El. avsugning.

    Man hör ju om sex på HVB-boenden och tänker att det även måste hända på sjukhus ibland, eller?

  • Svar på tråden Förekommer sex på vårdavledningar
  • Anonym

    Nej, men det är nog vanligare med vård på sexavdelningar.

  • Anonym (ja, hur är det??)
    Anonym (H) skrev 2018-03-21 01:41:55 följande:

    Men herregud, det hoppas jag absolut inte.


    "Märkligare" saker har hänt i sjukvården.
  • Anonym (H)
    Anonym (ja, hur är det??) skrev 2018-03-21 01:43:07 följande:

    "Märkligare" saker har hänt i sjukvården.


    Ja, och då ska man inte jobba där.
  • Anonym (Mongo)

    "Har sett på film..." De flesta av oss lär sig redan i unga år att skilja på verklighet och fiktion. Detta låter mest som en tråd av ännu en patetisk runkgubbe. Det finns andra forum om du vill fantisera i grupp...

  • Anonym (Anonym)

    Övertygad om att det förekommer.
    Något jag vet är väldigt vanligt är läkare som knullar varandra. Finns tom en jargong där gå "jour" bytt namn till gå "hor". Alla sjukhus har sovrum för läkarna på nätterna.

    Jag vet detta eftersom jag har en viss insyn....

    Vet dessutom att det t ex på häkten osv förekommer sex mellan personal och häktade...

    Så visst förekommer det nog på sjukhus.

  • Anonym (Hm)

    Det tror jag inte, under alla mina år i vården har det inte hänt

  • Anonym (A)

    Alltså vården idag är så slimmad att inlagda patienter är för sjuka f.a ragga och personalen för stressad. Den som tror att sköterskor går runt och runkar eller suger av patienter måste vara porrskadad!

  • Anonym (.)

    Känner en kille som fick telefonnummer till en sjuksköterska efter en visit. Men nej, regelrätt sex tror jag är extremt ovanligt

  • Anonym (ja, hur är det??)
    Anonym (A) skrev 2018-03-21 19:33:01 följande:

    Alltså vården idag är så slimmad att inlagda patienter är för sjuka f.a ragga och personalen för stressad. Den som tror att sköterskor går runt och runkar eller suger av patienter måste vara porrskadad!


    Nej, förstår jag såklart. Men alla dessa möten mellan människor, ni vet hur det är. Plötsligt hettar det till och kläderna åker av. Eller en snabb hand under täcket, sedan smyger sjuksköterskan ut som inget hänt...
    Anonym (Hm) skrev 2018-03-21 18:54:41 följande:

    Det tror jag inte, under alla mina år i vården har det inte hänt


    Alltås, det händer så mycket numera.

Svar på tråden Förekommer sex på vårdavledningar