• Lovisanilsson

    Barn tillsammans med en ”psykopat”

    Hej.

    Behöver verkligen tips och råd angående pappan till mitt barn.

    För lite mer över fem månader sedan lämnade jag honom. Hade lämnat honom och tagit upp i dett omgångar att jag inte ville vara tillsammans längre, att de vi höll på med inte var bra för någon av oss.

    Under våra år (5-6) har han tryckt ner mig, slängt onödiga kommentarer. Jag fick bland annat alltid höra att jag hade varit otrogen när han kom hem efter jobbet och jag stod och lagade mat. Jag orkade inte lägga någon större vikt vid det, men de är klart de tar på ens krafter att få höra de varje dag när man varit hemma med hus, barn å hundar.

    Under den senaste månaden som jag Bode ?hemma? hade jag fått kontakt med en gammal vän, och vi bestämde oss för att träffas. I min värld hade jag lämnat min sambo för längesedan.

    När jag flyttade ut, var det en sån lättnad. Men det blev bara värre och värre ifrån hans sida, eftersom vi har barn ihop vet jag inte hur eller vart jag ska dra gränsen. Fick sms dagligen om att jag inte skulle sära på mina ben för jag kunde inte ta hand om den familjen jag hade.. och ännu mer riktigt elaka sms.

    Efter två månader som separerade, så fick han tag i min iPad. Han loggade in på alla lina socialamedier, loggade in på min bank.

    Han tog kort på alla mina konversationer som jag har haft med ett par killar, skickar mina konversationer till min mamma till hela hans släkt och sina vänner. Han forstte skriva hur äcklig jag var å hur fruktansvärt vidrigt jag är. Men de värsta av allt är att han har gått och sagt till alla att jag säljer mig själv.. å att jag har varit otrogen i alla år.

    Det är saliga trakasserier, små hot in i mellan.. jag orkar verkligen inte mer.

    Har någon varit med om något liknande ?

    PS. Detta va en snäll version ds.

Svar på tråden Barn tillsammans med en ”psykopat”