• Marie examensarbete

    Bära barn

    Hej, 
    Jag håller på med mitt examensarbete inom produkt och industridesign där jag kollar på problemet att bära barn, med slutmålet att designa en ny produkt.
    Om du har lite tid så skulle jag bli väldigt tacksam om du kunde hjälpa mig, genom att svara på frågorna i formuläret här nedan.
    (Även om barnen är äldre så sitter du på en erfarenhet och expertis som är otroligt värdefull för mig.)

    Barn är inte statiska, de växer och förändras - varför är då produkterna statiska? Varför behövs flera olika produkter till olika aktiviteter och varför är det sådan kort användningstid på produkterna?
    (
    Hur många transport-/bärhjälpmedel har ni eller har haft? Har ni haft ett flertal vagnar, selar, sjalar, väskor, bilbarnstolar etc?)

    Tusen tack på förhand för all hjälp! :)

    Frågeformulär Bära/transportera barn
    goo.gl/forms/QUmw8ZeVKqDfwu9w1
    Otroligt tacksam för er hjälp och expertis!!
  • Svar på tråden Bära barn
  • asdfgh

    Det var väldigt svårt att svara om man numera bär väldigt sällan. Barnet är så stort att hen kan ta sig fram för egen maskin. Vi har däremot inte använt vagn till vår yngsta utan bara burit i diverse hjälpmedel vilket innebär att jag känner att jag har rätt bra koll.

Svar på tråden Bära barn