Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Skulle du vilja dejta Tom Araya?

Anonym (lite salt) skrev 2018-04-07 02:24:14 följande:

Nej. Du har inga av de kvaliteter jag söker hos en man. Bara att starta en sådan här självcentrerad tråd tyder ju på ett omättligt bekräftelsebehov.

Ja, jag tillåter ibland mitt alter ego här på FL ta ut svängarna lite mer än personen bakom gör irl.
    Just nu är mitt privatliv knastertorrt, så jag kände att jag behövde liva upp stämningen lite. Solig
  • Tom Araya
    Frontline skrev 2018-04-07 02:06:31 följande:

Absolut, fast jag skulle låta dig jobba lite så som att fixa runt på tomten men sen skulle vi grilla och dricka öl..

Hahaha... Skål
  • Tom Araya
    Anonym (Linda) skrev 2018-04-07 02:58:05 följande:

Nej. Vi har träffats IRL, så nej tack.

Jaså, du med...?
    ...eller är du samma som Anonym (Kitty)? Drömmer
    Det är inte många här jag träffat.
  • Tom Araya
    HD2017dis skrev 2018-04-07 09:30:22 följande:

Hade jag varit fruntimmer eller gay så hade det nog gått för sig.

Sunda åsikter är sexigt.

Skål på den! Skål
  • Tom Araya

Du som säger att du har träffat mig kan skicka ett PM och tala om vem du är, jag tror nämligen att vissa av er ljuger som påstår det.

• Tom Araya
    Anonym (Mamman) skrev 2018-04-07 10:41:04 följande:

Ja det skulle jag men jag är å andra sidan ganska desperat haha

Men då...

Inte lockad av mig som någon vidare intressant person alltså?
  • Tom Araya
    Anonym (Mamman) skrev 2018-04-07 16:12:28 följande:
    Haha jo då. Men jag tycker rent allmänt om människor. Om vi skulle gå på dejt så skulle jag ta dig till kinarestaurang på torget i min stad, där jag skulle äta stekta nudlar med biff och bambuskott. Det är gott. Men té ska man inte beställa där. Jag gjorde det en gång i tron att jag skulle få riktigt kinesiskt té. Så jag blev besviken på att jag fick en mugg varmt vatten och en Lipton Yellow lable tepåse.

Efteråt kunde vi promenera till stadshallen och titta på utställningen.
    Nu snackar vi Dejt med stort D här... Glad
    Kinamat är gott! Tungan ute

Vad har de för utställning i stadshallen?
  • Tom Araya
    Anonym (Skåne) skrev 2018-04-07 20:05:55 följande:

Varför inte?

Du ser trevlig ut och har ofta kloka kommentarer och råd. 

Känns tråkigt om ämnet faktiskt skulle vara bestämt på förhand och samtalet inte fick flyta fritt... Men, ytligt småprat är för mig bara en inledning, därefter vill jag ha djup, så kanske religion och dess effekter på individer och samhällen, möjligheter för människor att nå sina mål och alternativa vägar dit och så vidare. 

Jag lagar gärna käk, så vid mitt köksbord, utan prestige, och med öppet sinne. 

Inga förväntningar eller förhoppningar, de leder oftast till besvikelse. Ersätter dem med nyfikenhet och intresse för det som sker istället för förutfattade föreställningar. 

Kvinna. 32. Skapa saker med händerna oavsett material eller storlek, gillar att få utlopp för tankar och hitta olika kreativa sätt att uttrycka dessa på. Ge gamla föremål en ny glans men bevara dess charm. Dokumentärer av alla dess sorter. Skåne. 

Så vad säger du själv, hade det blivit någon dejt? 

Jamen det låter ju som en alldeles förträffligt trevlig dejt och du verkar vara en mycket trevlig kvinna jag delar en hel del av tankar och intressen med. Glad

Men det är långt till Skåne... Drömmer
  • Tom Araya
    Anonym (Nä.) skrev 2018-04-07 20:26:53 följande:

Nej, absolut inte. Från vad jag sett i olika trådar så är du inte ens i närheten av den typ av man som jag finner intressant eller attraktiv. (Har helt ärligt trott att du varit en ovanligt osympatisk kvinna fram tills nu.)

Ah, du menar tråden där TS hade problem med sexuellt umgänge överhuvudtaget om han inte hade stånd, t.o.m. att ta emot oralsex av honom?!

Ja, du har rätt, jag ville inte likt TS i den tråden lägga hela skulden på hennes kille.
  • Tom Araya
    Shameless skrev 2018-04-07 19:53:48 följande:

Hade jag varit bög så... Förutsatt att han verkligen lyssnar på Slayer.

Skippa begreppet "dejt" då, så sveper vi några kalla som vänner på en rockbar. Skål Glad
Svar på tråden Skulle du vilja dejta Tom Araya?