• Shameless

    Presentationsbild försvinner regelbundet.

    Min presentationsbild försvinner med jämna mellanrum. Måttligt irriterande att behöva ladda upp en ny bild hela tiden...

    Nån annan som har det här problemet? Varför uppstår detta?

  • Svar på tråden Presentationsbild försvinner regelbundet.
  • Aniiee

    Det är ett känt problem site-wide. Alla har det problemet. Många har gett upp om att ladda upp nya bilder, du skulle sett hur det såg ut nfår 1-2 år sedan. Alla hade bilder. Nu har nästan inga bilder pga krånglet.

    Lösning? Tja, vi kan ju alltid stjärnskåda och be till Ptah och Apollon, de fixar det säkert fortare än Familjelivs tekniker.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Shameless
    Aniiee skrev 2018-04-07 20:24:10 följande:

    Det är ett känt problem site-wide. Alla har det problemet. Många har gett upp om att ladda upp nya bilder, du skulle sett hur det såg ut nfår 1-2 år sedan. Alla hade bilder. Nu har nästan inga bilder pga krånglet.

    Lösning? Tja, vi kan ju alltid stjärnskåda och be till Ptah och Apollon, de fixar det säkert fortare än Familjelivs tekniker.


    Tack för svaret! Jag har varit medlem sedan 2010 (dock i annan skepnad) och har haft det här problemet i några månader.

    Har inte familjeliv gett någon respons på problemet? Är ju under all kritik att Sveriges största forum ens har det här problemet.
  • Aniiee
    Shameless skrev 2018-04-07 20:43:37 följande:
    Tack för svaret! Jag har varit medlem sedan 2010 (dock i annan skepnad) och har haft det här problemet i några månader.

    Har inte familjeliv gett någon respons på problemet? Är ju under all kritik att Sveriges största forum ens har det här problemet.
    Det enda de säger är "jag skickar det till teknik" och "jag ber teknik att titta på det". Samma visa hela tiden.....
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Shameless
    Aniiee skrev 2018-04-07 20:48:56 följande:

    Det enda de säger är "jag skickar det till teknik" och "jag ber teknik att titta på det". Samma visa hela tiden.....


    Förvånar mig inte egentligen, FL i ett nötskal. För en massa år sedan startade jag en tråd riktad till FL där jag efterfrågade en funktion som möjliggjorde redigering av inlägg. Nu typ 7 år efteråt har det fortfarande inte hänt nåt trots att det är standard på de flesta forum.
  • flygrl

    Jag ansluter mig till er som tycker det e irriterande profilbilderna ramlar bort titt som tätt. Senast hände det igår kväll. :/

Svar på tråden Presentationsbild försvinner regelbundet.