• Anonym (Man)

    Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?

    Jag har haft ett förhållande med samma person i ca 1,5 år. Jag blev kär i denna person. Nu finns det risk för att allt kommer fram och jag har valt att lämna min älskarinna, vill inte separera från min fru. Vad är bäst att säga:

    - jag har varit otrogen i 1,5 år, men hon betydde inget. Jag vill leva med dig.

    Eller

    - jag har varit otrogen i 1,5 år, jag blev kär i henne. Men jag vill leva med dig.

  • Svar på tråden Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?
  • Anonym (Qwerty)

    Var ärlig och var beredd på att bli lämnad.

  • Anonym (Kört)

    Spelar knappast någon roll vad du säger, är antagligen kört oavsett

  • Anonym (Man)
    Anonym (Qwerty) skrev 2018-04-11 18:01:01 följande:

    Var ärlig och var beredd på att bli lämnad.


    Anonym (Kört) skrev 2018-04-11 18:03:22 följande:

    Spelar knappast någon roll vad du säger, är antagligen kört oavsett


    Inte så säker på det... De flesta stannar med sin man efter avslöjad otrohet. Därav min fråga, vilket ger mig störst chans till det.
  • Anonym (Y)

    Om du ska säga sanningen, säg ingenting mindre än sanningen.

    Att hon inte betydde något är lögn. Det var din fru som inte betydde något eftersom du frivilligt skaffade en älskarinna.

    Säg att du blev förälskad, säg också hur det kommit att du ansåg dig ha rätt till otrohet i första taget, vad var det som inte dög med er relation med din fru?

    Sen slutligen hoppas jag hon är en smart kvinna med mer maskulinitet än du tror så hon säger Tack och hej till dig då kan du knulla som singel utan att du skadar någon eller bryter livsvikiga löften till människor du en gång i tiden övertalade att du älskade.

  • Anonym (Y)
    Anonym (Man) skrev 2018-04-11 18:10:12 följande:

    Inte så säker på det... De flesta stannar med sin man efter avslöjad otrohet. Därav min fråga, vilket ger mig störst chans till det.


    Sånt äckel du är, så för att kvinnor inte har självrespekt passar du på att utnyttja situationen?

    Snälla kvinnor som läser detta och stannar med ett otroget svin, låt inte män få gotta sig i att ni är lättlurade.

    Låt mig gissa TS. Du ljög även för älskarinnan att det skulle bli hon och du?
  • Anonym (Ärlighet)

    Ska du ge henne en chans att välja själv var 100 procent ärlig och berätta allt. Sen låter det märkligt att du vill ha din fru eftersom du kunde ljuga henne rakt upp i ansiktet. Vad du än säger kommer du krossat hennes hjärta. Hoppas den andra tjejen var värd det.

  • Anonym (-)

    Hur länge har du varit tillsammans med din fru? En viktig fråga. Har ni varit tillsammans i typ 1,5 år så är nog risken stor att hon lämnar dig då detta har pågått under hela erat förhållande. Men har ni typ varit tillsammans i 8 år kanske chansen är att hon förlåter dig.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Y) skrev 2018-04-11 18:54:55 följande:

    Sånt äckel du är, så för att kvinnor inte har självrespekt passar du på att utnyttja situationen?

    Snälla kvinnor som läser detta och stannar med ett otroget svin, låt inte män få gotta sig i att ni är lättlurade.

    Låt mig gissa TS. Du ljög även för älskarinnan att det skulle bli hon och du?


    Det fanns en tid då jag var nära att lämna min fru, men nu när allt mest troligt kommer till ytan vågar jag inte lämna. Men jag kände att jag ville det då. Jag har definitivt sårat den andra kvinnan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ärlighet) skrev 2018-04-11 18:59:22 följande:

    Ska du ge henne en chans att välja själv var 100 procent ärlig och berätta allt. Sen låter det märkligt att du vill ha din fru eftersom du kunde ljuga henne rakt upp i ansiktet. Vad du än säger kommer du krossat hennes hjärta. Hoppas den andra tjejen var värd det.


    Så jag ska alltså säga att jag blev kär i den andra? Är chansen större att min fru stannar då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (-) skrev 2018-04-11 18:59:32 följande:

    Hur länge har du varit tillsammans med din fru? En viktig fråga. Har ni varit tillsammans i typ 1,5 år så är nog risken stor att hon lämnar dig då detta har pågått under hela erat förhållande. Men har ni typ varit tillsammans i 8 år kanske chansen är att hon förlåter dig.


    Vi har varit tillsammans i 15 år och har två barn tillsammans. Främst därför jag inte vill separera, man ska väl kämpa för barnens skull?
Svar på tråden Om din partner varit otrogen, vad skulle du helst höra?