• Blomma10

    Jag vill inte gifta mig längre!!!

    Hej jag ville bara skriva o prata ut hur ja mår... och jag känner att jag kan göra de här.. jag och min sambo har varit ett par sedan 3 år tillbaka.. vi ska gifta oss 19 maj i år och jag känner inte att jag vill det här längre... ju närmre bröllopet vi kommer desto mer problem skapar min sambo.... så som att, Aa ja ska bara klä på mig o vara där, ja tänker inte betala en krona, sen säger han ?ja ska inte träffa någon prästjävel för att prata om giftermål? ?jag vill inte fotograferas och hålla på med löjliga saker? det är ALLTID något med honom... jag förstår inte varför.... Han visar ingen kärlek, ingen respekt och inget engagemang i det här alls.... jag vet inte vad jag ska ta mig till längre... funderar på att totalt skita i allt och ta mitt picka o pack och dra hem till morsan... jag orkar inte mer.... Jag vet inte om han älskar mig mer.. för så fort jag frågar honom de börjar han skrika o bli sur o sova på soffan istället för på sängen och vara osams med mig hela tiden.....

  • Svar på tråden Jag vill inte gifta mig längre!!!
  • Poolskötaren

    Men j*vlar! Gift dig inte med en sådan idiot. Gå nu innan ni hinner få barn.

    Bryt, flytta och skaffa dig ett nytt härligt liv.

  • äldreochklokare

    Du ska absolut inte gifta dig med honom! Var glad att de här sidorna kom fram nu och inte efter vigseln. Bara meddela alla att det är inställt (avboka först så klart, om ni har bokat någon lokal osv) 

    Det kan du göra utan att prata med honom om du tycker det är jobbigt, alternativt att du först pratar med någon du litar på och att denne är med när du säger till honom att det inte blir något bröllop. 
    Dra hem till morsan är ett utmärkt förslag! 

  • H4llongr0ttan

    Säg att du avbryter giftermålet om han inte skärper sig, alternativ berättar vad som är problemet. För just nu vill du inte gifta dig såhär

  • Blomma10

    Ja jag känner mig inte älskad någonstans.... dessutom så fick jag en svampinfektion för andra gången och vi hade sex sist o jag visste så klart inte om att jag hade svamp, jag råkade smitta honom med det och så får jag höra att jag är så jävla äcklig och att jag smittar han med sjukdomar osv... han har fått svamp medel samt tablett som sks ta död på bakterien men de tar ett litet tag innan allt försvinner.... Han vill att det ska försvinna på en timme... Han säger ? jag har sldrig haft de här problemet innan ja träffade dig? o så skriker han på mig :(

  • EpicNurse

    Vilken tönt. Skit i honom och bröllopet! Du vill inte gifta dig med någon som han.


    ~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Pumakvinna

    Låter fruktansvärt. Din snubbe låter som en mycket obehaglig figur. Du kommer inte bli lyckligare av att gifta dig med honom. Snarare tvärtom. Han förtjänar inte dig.Skaffa någon bättre och be karljävlen dra åt pepparn innan det är för sent.

  • Blomma10

    ja jag funderar snart på att skita i allt de här. men jag har så starka känslor för honom.. hur o varför vet jag inte... jag känner att jag behöver prata med någon snarast.... det här är så jobbigt.. känns som att jag vill rymma....

Svar på tråden Jag vill inte gifta mig längre!!!