• JohannaSaGo

    Ovanligt trött på förmiddagen

    Hej vad kan detta bero på ? Utvecklingsfas? 

    Sonen 19 månader sover hela nätterna, 20:00-07:30 cirka. Sen sover han på dagen 1 timme cirka. Det har fungerat toppen. Ibland har han tillochmed svårt att somna på dagen om han inte är tillräckligt aktiverad :P 

    Men nu sen en vecka tillbaka har han vaknat, och velat slumra om, ligger och drar sig i sängen.. 
    Sen efter frukosten är han väldigt grinig och kinkig, mammig. Jag har börjat jobba sen 2 månader tillbaka, men han blir ju lika ledsen varje gång jag går. SÅ tänker att han tycker det är jobbigt att jag lämnar honom också.. Men dom dagarna jag är hemma, men även när jag jobbar, har han nu sen veckan tillbaka ungefär varti jättetrött efter frukosten redan, liksom orkar inte leka direkt.. blir ledsen och upprörd för minsta lilla, gråter.. sen Däckar han verkligen i sängen vid vilan. 

    Så olikt honom. 


    Han blir ju jätteledsen på morgonen när jag går till jobbet, men detta är även när jag är hemma- Och han sover hela natten.


     


    Kan man bli trött och allmänt påverkad av tänder? misstänker att det kanske kommer nya tänder hmm. 

    Eller trött av någon utvecklingsfas? =) vad tror ni? Han är inte sjuk/förkyld/febrig.. 

Svar på tråden Ovanligt trött på förmiddagen