• Anonym (Hmmm....)

    Berätta för tjejen att jag köpt sex fler än 100 gånger?

    Hej hej!

    Dejtar ett framtida relationsämne och hon har börjat ställa frågor om mina tidigare erfarenheter med motsatta könet.

    Är rädd för att frågan om sexköp snart dyker upp och hur tycker Ni jag ska göra.

    Vara ärlig och berätta att jag betalat många gånger eller ljuga?

  • Svar på tråden Berätta för tjejen att jag köpt sex fler än 100 gånger?
  • Anonym (Va)

    Va ärlig. Låt henne själv bestämma vilken slags kille hon vill vara tillsammans med.

  • Anonym (C)

    Berätta såklart så att hon kan välja om hon vill fortsätta träffa dig eller inte.

  • Anonym (mmm)

    Var ärlig. Hade velat veta så jag hade kunnat dumpat dig direkt.

  • Anonym (Hmmm....)
    Anonym (C) skrev 2018-04-17 19:17:01 följande:

    Berätta såklart så att hon kan välja om hon vill fortsätta träffa dig eller inte.


    Ja om frågan uppkommer och jag är rädd för att den gör det.

    Får se. Kan tycka att det inte är något hon har att göra med.
  • Anonym (Leticia)
    Eftersom att du inte tycker det är fel att köpa sex förstår jag inte varför du skulle ljuga om detta. Berätta stolt att du gjort detta och har hon en smula värdighet sticker hon illa kvickt. 
  • Mrs Moneybags

    Det skulle vara en ?dealbreaker? för mig, så jag tycker du ska berätta. De flesta vill tyvärr inte ha en kille som har sexköp som livsstil.

  • Anonym (hm)

    Jag skulle nog, om jag var du, inte berätta det. Det skulle förmodligen skrämma iväg henne....Hade själv inte velat dejta någon som köpt sex.

    Men bästa vore ju egentligen att du berättade det så får hon sen välja om hon vill fortsätta vara med dig..

  • Valentina01
    Anonym (Hmmm....) skrev 2018-04-17 19:18:16 följande:
    Ja om frågan uppkommer och jag är rädd för att den gör det.

    Får se. Kan tycka att det inte är något hon har att göra med.
    Vad är det du menar att du är "rädd" för? Det värsta är aldrig att göra en annan person besviken, det är att göra sig själv besviken. Jag tycker oerhört synd om dig, att du utsätter dig för detta elände inte bara en gång - utan över hundra gånger. Nu tror jag du är ett troll, givetvis. För jag kan inte ens föreställa mig att det finns sådana idioter som du låtsas vara i ts. 

    Men låt oss låtsas att det vore sant och då är det inte mer än tragiskt. Att du vet att det är fel men försöker låtsas att det är rätt. Det är liksom inte särkilt kul att du ens skämtar om detta ts. Försöker låtsas provocera. För saken är den att vore det sant så måste du vara jordens mest tragiska person som troligtvis ingen brud någonsin ens vill vara med (grunden för att du behövde köpa) och om inte - skaffa ett liv (eller gör det i bägge fall) . 
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Hmmm....) skrev 2018-04-17 19:18:16 följande:
    Ja om frågan uppkommer och jag är rädd för att den gör det.

    Får se. Kan tycka att det inte är något hon har att göra med.
    I allra högsta grad något hon har att göra med. Skulle aldrig i livet kunna tänka mig att vara tillsammans med någon som köpt sex av en annan människa. 

    Vågar du inte stå för vad du gjort? Du håller med om att det var fel alltså?
  • Anonym (mmm)
    Anonym (Leticia) skrev 2018-04-17 19:18:34 följande:
    Eftersom att du inte tycker det är fel att köpa sex förstår jag inte varför du skulle ljuga om detta. Berätta stolt att du gjort detta och har hon en smula värdighet sticker hon illa kvickt. 
    Precis. Torskar försvarar sitt äckliga sexköpande med vassar och klor, men när det väl kommer till kritan så vet de att det är fel egentligen. Annars hade man inte tvekat att berätta för sin partner.
Svar på tråden Berätta för tjejen att jag köpt sex fler än 100 gånger?