• Anonym (Oh la la!)

    Begriper kvinnor hur kåta män är?

    Begriper ni det?

    Att allt vi tänker på är hur ni ser ut utan kläder.

    Fittan, tuttarna, rumpan osv...hur de ser ut.

    Är ni rakade eller sparar ni hår. Är det vi funderar på.

  • Svar på tråden Begriper kvinnor hur kåta män är?
  • Anonym (Jadå)

    Klart att vi begriper det! Det är ju inte som att ni gör någon hemlighet av det direkt ...

  • Anonym (Metoo)

    det är inte lika smickrande om män tänker så om alla kvinnor... för då är man bara en vandrande runkfantasi bland alla andra. En i mängden.

    Men visst finns det män i min närhet som jag skulle kunna tycka var trevligt om de tänkte lite på mig i sina fantasier... men då inte att de även tänker på resten av kvinnobefolkningen på samma sätt.

  • Anonym (Oh la la!)
    Anonym (Jadå) skrev 2018-04-19 21:24:48 följande:

    Klart att vi begriper det! Det är ju inte som att ni gör någon hemlighet av det direkt ...


    Ja, vi är så kåta.

    Tittar om ni har kameltå på träningen och spanar på er när ni byter om på stranden.
  • Anonym (djur)

    Ja eftersom de kan förgripa sig på barn, djur, och det mesta som rör sig så.

    Verkar mycket opraktiskt, med tanke på hur lite vissa får ligga om de inte har turen att hamna i en relation med den sexglad kvinna eller vara sjukt snygga så de kan få ligga med hundratals olika kvinnor dagarna i ända!

  • Anonym (C)

    Begriper ni män som tänker så hur avtändande och obehagligt det är?

  • Anonym (Oh la la!)
    Anonym (C) skrev 2018-04-19 21:34:52 följande:

    Begriper ni män som tänker så hur avtändande och obehagligt det är?


    Vi står knappast och vrålstirrar. 
  • Pumakvinna

    Jag vill inte veta så länge deras kåthet inte är riktad till mig!

    Mäns sexualitet står för mycket av ondskan i världen och bör tyglas för allas bästa. Sen tror jag att män som använder mindre av av sin intelligens att t ex bilda sig, syssla med något kreativt och odlar relationer har större sexuell frustration och drift eftersom det är oförbrukad energi.

    Fokusera på något av ovanstående och håll dig ifrån överdriven onani ska du se att det lugnar sig:P

  • Anonym (C)
    Anonym (Oh la la!) skrev 2018-04-19 21:45:13 följande:
    Vi står knappast och vrålstirrar. 
    Det behövs inte. Ni visar det på många andra sätt. Det du skrev i trådstarten är ett exempel.
  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Oh la la!) skrev 2018-04-19 21:14:40 följande:

    Begriper ni det?

    Att allt vi tänker på är hur ni ser ut utan kläder.

    Fittan, tuttarna, rumpan osv...hur de ser ut.

    Är ni rakade eller sparar ni hår. Är det vi funderar på.


    Prata för dig själv, junior!

    Många män, myself included, tänker i n t e så.
  • Anonym (Eww)
    Anonym (Knullaren) skrev 2018-04-19 23:30:23 följande:

    Håller nästan med ts. Men det gäller inte alla kvinnor, bara de sensuella, med utstrålning och kvinnliga former.

    Det kan vara en tant man ser snabbt på stan; hur skulle hennes rumpa gunga om jag tog henne hårt bakifrån? Har hon grått fitthår? Hur smakar hon? Hur ser hängbrösten ut?

    Eller en fräsch right 18 åring; hon behöver ett riktigt knull! Vill hon få den i rumpan? Har hon lekt med sperma i munnen nån gång?

    Osv :D


    Fy faan...jag brukar kunna störa mig på min bisexualitet av olika skäl men efter att ha läst vad män skriver här så är jag riktigt glad. Jag kan ju välja bort skiten. ?Lekt med sperma?? Sett porrfilm 24/7 eller? Näää...
Svar på tråden Begriper kvinnor hur kåta män är?