• Anonym (Svårt)

    Klomifen/pergotime online?

    Någon som köpt pergotime online och hur lätt är det? Och vart i såfall?

    Vill inte ha massa svar om hur osäkert osv det är att köpa online istället för att gå till läkare...hade vi fått det av läkaren så hade jag inte blivit desperat :) men det är inte tillräckligt med fel på mig/oss för att få hjälp, men ändå händer det inget.

    Hittar massor med gamla trådar, men vill gärna ha nyare svar :)

  • Svar på tråden Klomifen/pergotime online?
  • Anonym (M)
    Anonym (Svårt) skrev 2018-04-20 14:37:37 följande:

    Någon som köpt pergotime online och hur lätt är det? Och vart i såfall?

    Vill inte ha massa svar om hur osäkert osv det är att köpa online istället för att gå till läkare...hade vi fått det av läkaren så hade jag inte blivit desperat :) men det är inte tillräckligt med fel på mig/oss för att få hjälp, men ändå händer det inget.

    Hittar massor med gamla trådar, men vill gärna ha nyare svar :)


    Finns iallafall ett legitimt online EU-apotek där du kan köpa det ifrån. Skulle rekommendera det då det är säkert och du vet vad du faktiskt får, samt det är helt lagligt. Kommer inte ihåg namnet, men går nog snabbt att hitta om du googlar. I övrigt skulle jag rekommendera att om du gör detta, boka in privat ultraljud vid ägglossning för att se hur många ägg som lossnat. Skulle t.ex. fler än två ägg vara på g så kan det ju kanske vara en god idé att skippa att försöka bli gravid den ägglossningen då flerbördsgraviditeter innebär större risker.
  • Anonym (Undran)

    Hur gick det? Beställde du från nätet? Är i samma sitts nu, är i valet och kvalet om jag ska beställa från nätet.

  • Anonym (Undran)
    Anonym (Svårt) skrev 2018-04-20 14:37:37 följande:

    Någon som köpt pergotime online och hur lätt är det? Och vart i såfall?

    Vill inte ha massa svar om hur osäkert osv det är att köpa online istället för att gå till läkare...hade vi fått det av läkaren så hade jag inte blivit desperat :) men det är inte tillräckligt med fel på mig/oss för att få hjälp, men ändå händer det inget.

    Hittar massor med gamla trådar, men vill gärna ha nyare svar :)


    Hur gick det? Beställde du från nätet? Är i samma sitts nu, är i valet och kvalet om jag ska beställa från nätet.
  • Anonym (Oba)

    Har beställt från g*old*harma som funkat superbra! Gjorde det för 6 år sedan och blev gravid direkt.

Svar på tråden Klomifen/pergotime online?