• Pigall

    Gulligt ultraljud eller har man redan blivit en sån mamma?

    Hade ett tul härom veckan och tyckte att barnet där inne såg så himla gulligt ut. Mäkta stolt över den lilla profilen. Gissar på att jag redan blivit en sån där mamma som obefogat tycker att just deras barn är vackrast i världen så jag tänkte att jag startar en tråd där de som vill får lägga upp sina ultraljudsbilder och vara stolta ihop. Så slipper vi tortera vår omgivning genom att trycka upp mag och ultraljudsbilder i ansiktet på dem:)

    Så lägg gärna upp era sötaste ultraljudsbilder:) jag börjar i första inlägget.

  • Svar på tråden Gulligt ultraljud eller har man redan blivit en sån mamma?
  • Anonym (Mamma)

    Jättegullig bild :) mina var inte så söta, ena såg ut som ett hånleende monster (skelettbild framifrån) och andra hade en stor uppnäsa:P Men de var söta när de kom ut ;)

  • Anonym (?)
    Pigall skrev 2018-04-22 16:04:39 följande:

    Hade ett tul härom veckan och tyckte att barnet där inne såg så himla gulligt ut. Mäkta stolt över den lilla profilen. Gissar på att jag redan blivit en sån där mamma som obefogat tycker att just deras barn är vackrast i världen så jag tänkte att jag startar en tråd där de som vill får lägga upp sina ultraljudsbilder och vara stolta ihop. Så slipper vi tortera vår omgivning genom att trycka upp mag och ultraljudsbilder i ansiktet på dem:)

    Så lägg gärna upp era sötaste ultraljudsbilder:) jag börjar i första inlägget.


    Vilken vecka är du i på bilden ?
  • Pigall
    Anonym (Mamma) skrev 2018-04-22 16:10:54 följande:

    Jättegullig bild :) mina var inte så söta, ena såg ut som ett hånleende monster (skelettbild framifrån) och andra hade en stor uppnäsa:P Men de var söta när de kom ut ;)


    Haha vi fick också se "demonvinkeln":) tack och lov skrev de inte ut en sådan, annars hade man ju haft mardrömmar till bf:D
  • Pigall
    Anonym (?) skrev 2018-04-22 16:12:53 följande:

    Vilken vecka är du i på bilden ?


    I vecka 25
  • JLES
    Pigall skrev 2018-04-22 16:31:08 följande:
    Haha vi fick också se "demonvinkeln":) tack och lov skrev de inte ut en sådan, annars hade man ju haft mardrömmar till bf:D
    Demonvinkeln, hahahahaha.. Tack för det skrattet!!{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Anonym (Mamma)
    Pigall skrev 2018-04-22 16:31:08 följande:

    Haha vi fick också se "demonvinkeln":) tack och lov skrev de inte ut en sådan, annars hade man ju haft mardrömmar till bf:D


    Haha jag bad specifikt om att få den utskriven, tyckte det var coolt;)
  • Anonym (?)
    Pigall skrev 2018-04-22 16:31:43 följande:

    I vecka 25


    Man brukar väl bara göra ultraljud i vecka 19?
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (?) skrev 2018-04-22 16:58:40 följande:

    Man brukar väl bara göra ultraljud i vecka 19?


    Det var tul och inte rul hon var på :)

    Tillväxt ultraljud för att se så bäbisen växer på som hon/han ska
  • Iowhannah
    Pigall skrev 2018-04-22 16:31:08 följande:

    Haha vi fick också se "demonvinkeln":) tack och lov skrev de inte ut en sådan, annars hade man ju haft mardrömmar till bf:D


    Haha! Min sambo älskar den vinkeln och har lyckats få en sån bild gratis båda gångerna XD
  • Pigall
    Iowhannah skrev 2018-04-22 19:55:20 följande:

    Haha! Min sambo älskar den vinkeln och har lyckats få en sån bild gratis båda gångerna XD


    Hahaha det förvånar mig inte att ni fick dem gratis:D Jag hade inte vågat ta betalt för en sådan:D
  • Pigall

    [quote=78655115][quote-nick]Millimo skrev 2018-04-22 20:35:29 följande:[/quote-nick][/quote]

    Åh jisses! Vilken fin bild! Den lilla amorbågen är ju bara för söt!

  • Anonym (SK)

    Jag tycker vår lilla är så gullig på RUL-bilden, då man så klart och tydligt verkligen kan se att det är en liten minimänniska som i mammas ögon ser helt perfekt ut såklart <3

  • Pigall
    Anonym (SK) skrev 2018-04-22 22:36:24 följande:

    Jag tycker vår lilla är så gullig på RUL-bilden, då man så klart och tydligt verkligen kan se att det är en liten minimänniska som i mammas ögon ser helt perfekt ut såklart <3


    Ja det förstår jag:) Så häftigt att de verkligen är små minimänniskor:) med den lilla handen som sticker fram där också. Så sött!
Svar på tråden Gulligt ultraljud eller har man redan blivit en sån mamma?