• Anonym (mälardalen)

    Låta sin kille få ’knulla av sig’

    Fråga till er tjejer. Brukar ni släppa till och låta killen få knulla av sig och tömma sig när han är kåt utan att du är kåt. Var på en grillfest i helgen där ämnet kom upp. Två av tjejerna sa att de gjort så många gånger för att kilen blir så jobbig annars. Själv har jag aldrig varit med om det.

  • Svar på tråden Låta sin kille få ’knulla av sig’
  • Anonym (H)

    Efter att ha levt i ett förhållande där tjatsex förekom ofta så måste jag tyvärr svara att ja, självklart har jag det..

  • Konservativ

    I ett förhållande ger och tar man. Din pojkvän gör säkert mycket för dig som han kanske inte skulle gjort annars. Varför ska just sex vara undantaget? För att män vill mer?

  • Anonym (lite salt)

    Nej. Hört talas om handtralla? Tömma sig? Jag är ingen papperskorg.

  • Anonym (Man 42)
    Konservativ skrev 2018-04-23 07:00:11 följande:

    I ett förhållande ger och tar man. Din pojkvän gör säkert mycket för dig som han kanske inte skulle gjort annars. Varför ska just sex vara undantaget? För att män vill mer?


    Dvla dumheter!

    Sex är ingen handelsvara. Inte heller i en relation.

    Tjejer, stå på er och säg nej till tjatsex!
  • Konservativ
    Anonym (Man 42) skrev 2018-04-23 07:30:38 följande:
    Dvla dumheter!

    Sex är ingen handelsvara. Inte heller i en relation.

    Tjejer, stå på er och säg nej till tjatsex!
    Skrev jag att man ska handla med sex? Läs om, läs rätt.
  • Anonym (Carina)

    Det gör jag väldigt ofta om kvällarna vid läggdags. Men för mig är det inte nån stor sak att vända upp baken så han kommer åt. Handlar om några minuter.

  • Underhill

    Vill man inte så vill man inte, bör respekteras. Gör man det (ställer upp), så inbillar jag mig att man ändå vill till viss del...men att tjöta sig till det tror jag inte blir så bra. Ser väl olika ut det där föreställer jag mig beroende på hur relationen är o så. Personligen skulle jag inte vilja alls om jag "tvingades" tjata till mig ett ligg/sex. Engagemanget, inlevelsen och närvaron försvinner.


    E vi överens så kör vi
  • Anonym (Bh)

    Många gånger men de brukar vara jag som tar över ...

  • Anonym (Samma villkor)

    Hade jag gärna kunnat göra om man fick tillbaks nån gång. Hände oftare att jag ville och inte han än tvärt om. Då var det inte tal om att han skulle göra nåt för mig utan man fick snällt vänta. Om man inte är galet okåt tycker jag ändå att man kan underlätta för varandra, ge och ta i en relation..

    Nu är jag singel så inte aktuellt.

Svar på tråden Låta sin kille få ’knulla av sig’