• Anonym (utan)

    Finns det fler härinne som helt saknar navel?

    Har undrat ibland hur vanligt det är, aldrig sett nån mer utan, men det måste ju finnas nån haha??
    Läkare har förundrats när jag blivit tryckt på magen och liksom hajat till och kollat jättenoga och känt med fingrarna haha. Finns visst ingen ärrvävnad alls som märks, så lustigt.

    Är adopterad utan att det finns kännedom om mina föräldrar så jag vet inte om det finns fler i min släkt som har det så. Men knappast nåt ärftligt, måste ju bara ha läkt så?
    Har himla bra immunförsvar för jag har aldrig varit förkyld eller haft nån influensa eller så, vet inte ens hur det känns att ha snor i näsan typ. Det kanske gör att man läker extra bra?

    Så- finns det nån härinne som också saknar navel? :)

  • Svar på tråden Finns det fler härinne som helt saknar navel?
  • Anonym (Men gäsp.)

    Den här tråden känns ju enbart som nån med för mycket fritid som sitter med en kreativ skrivuppgift. "Jag har ingen navel, vet inte vilka mina föräldrar var och blir aldrig sjuk inte ens lite snuvig! Oooh, spooky!" TS, gör nåt vettigare med din tid. Det här var inte underhållande.

  • Anonym (Men gäsp.)
    Salmiakk skrev 2018-04-25 13:56:01 följande:

    Lägg upp bildbevis.


    Det skulle ju inte hjälpa. Då photoshoppar hon naturligtvis bara bort naveln på någon magbild som "bevis".
  • Aikido

    Du är antagligen odlad. Inte avlad.

    Eller så föddes du med något fel i den trakten så de fick sy igen dig där.

  • Anonym (Kyle XY)

    Heter du möjligtvis Kyle eller Jessi också eller?

  • Anonym (utan)

    Men va...? Vilka reaktioner.....  :(

    Varför skulle det vara nåt suspekt med att ha läkt ihopa sådär vid naveln?? Det är väl ungefär lika häftigt som att kunna nåt torrt partytrick, suck! Tycker bara det hade varit KUL att höra om nån annan hade som jag.

    Tydligen är vanligaste anledningen att man haft nån form av bråck där, men kan ändå inte fatta varför det inte blir ärr då, och då måste det ju dessutom tillkomma gott läkekött tänker jag. Men har ingen möjlighet att kolla om jag haft nåt sånt, så det gör det extra intressant att höra hur andra fått detta. Duh!

    Jaja, frågan kvarstår...

  • taquine
    Anonym (utan) skrev 2018-04-25 16:04:16 följande:
    nej, det är liksom bara mage.
    Det borde vara fysiskt omöjligt. Du kanske är en utomjording;)

    Kan du inte lägga upp en bild, blir ju riktigt nyfiken ..
    Goodness me
  • Anonym (tårta)
    Anonym (utan) skrev 2018-04-25 16:02:55 följande:

    Men va...? Vilka reaktioner.....  :(

    Varför skulle det vara nåt suspekt med att ha läkt ihopa sådär vid naveln?? Det är väl ungefär lika häftigt som att kunna nåt torrt partytrick, suck! Tycker bara det hade varit KUL att höra om nån annan hade som jag.

    Tydligen är vanligaste anledningen att man haft nån form av bråck där, men kan ändå inte fatta varför det inte blir ärr då, och då måste det ju dessutom tillkomma gott läkekött tänker jag. Men har ingen möjlighet att kolla om jag haft nåt sånt, så det gör det extra intressant att höra hur andra fått detta. Duh!

    Jaja, frågan kvarstår...


    Det är suspekt eftersom det är fysiskt omöjligt att inte ha ett enda spår av navel. Det är ungefär som att påstå att man inte har någon mun. Alla har liksom en mun, hur deformerad den än må vara. Ungefär som att alla har ett hjärta och en hjärna. Annars lever man inte liksom.

    Så ja, jag tror dig inte.
Svar på tråden Finns det fler härinne som helt saknar navel?