• Egon den stora

    Samsung expert?

    Kan någon hjälpa mig med en samsung tab 3? Det går inte att starta med laddare inkopplad. Om man kopplar in sladden med plattan avstängd låter vibrationen stötvis. Den verkar inte ta någon laddning alls. Har provat flera sladdar och laddare

  • Svar på tråden Samsung expert?
  • Aniiee

    Den hade laddat ur helt va?

    Samsung har problem med sina batterier. Laddar det ur helt riskar du att aldrig få igång fanskapet igen..... Jag har precis varit med om samma sak. Slutade med att jag lade undan skiten och köpte en ny. Hjälpte inte ens att byta batteri.


    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Hermioney
    Egon den stora skrev 2018-04-27 21:30:06 följande:

    Kan någon hjälpa mig med en samsung tab 3? Det går inte att starta med laddare inkopplad. Om man kopplar in sladden med plattan avstängd låter vibrationen stötvis. Den verkar inte ta någon laddning alls. Har provat flera sladdar och laddare


    Låt den vara kvar i . i flera timmar. Min vaknade upp igen nästa dag
  • Hermioney

    Men känn på den då och då utan att dra ut sladden eller trycka på nån knapp. Så att den inte blir överhettad. Annars är det bara att beställa nytt batteri.Firman som skickar batteriet har en fin instruktionsvideo hur man bytar inbyggda batterier.

  • Aniiee
    Hermioney skrev 2018-04-27 21:53:12 följande:
    Låt den vara kvar i . i flera timmar. Min vaknade upp igen nästa dag
    Det gjorde min också de första tre gångerna.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Egon den stora

    I och med att vibrationen kör pulser när laddkabeln är I satt så verkar det ju hända något. Men den tar inte någon laddning än. Får se om den är inkopplad under natten.

  • Egon den stora
    Aniiee skrev 2018-04-27 22:02:36 följande:

    Det gjorde min också de första tre gångerna.


    Dog den helt sedan? Har gjort åt nästan allt på att säkerhets kopiera så mycket som möjligt.
  • Aniiee
    Egon den stora skrev 2018-04-27 22:04:45 följande:
    Dog den helt sedan? Har gjort åt nästan allt på att säkerhets kopiera så mycket som möjligt.
    Japp, den är helt död nu. Jag använder den som underlägg när jag har glas i sängen.... Oskyldig

    Det fåniga är att jag vet om att detta är en ett samsung-problem, men ändå köpte jag en ny samsungplatta. Får se hur länge den vill vara med.
    Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
Svar på tråden Samsung expert?