• tulip79

    Boxertrosor med ben

    Någon som vet var man kan köpa boxertrosor med ben? Det känns lite mer påklätt att ha sådana under sommarklänningarna. Nu har 4-åringen boxertrosor från HM (98/104) men de är benlösa. Alla storebrors boxerkalsonger har ju ben. Måste jag köpa för pojkar för att få ben på underbyxorna? Eller sy egna till henne?

  • Svar på tråden Boxertrosor med ben
  • moi01

    Joo du måste köpa från pojkarnas avdelning om du ska ha boxershort med ben till en flicka vi köppte till min syrra boxer från pojkarnas avdelning helt ok

  • tulip79

    Jag har hittat modellen jag vill ha på Pierre Roberts hemsida, men jag får intev den modellen jag beställer! Har skickat tillbaka två gånger nu. Misstänker att de slutat med benmodellen. Ska prova att sy ett par till henne, annars blir det att köpa pojkmodeller istället.

  • tulip79
    elsi skrev 2018-05-31 15:15:43 följande:

    Kanske inte tillräckligt långa ben ändå?


    De skulle kanske kunna funka, men jag hittar inga storlekar för mindre barn. Hon har bara stl 98-104.
  • elsi
    tulip79 skrev 2018-06-04 15:20:49 följande:
    De skulle kanske kunna funka, men jag hittar inga storlekar för mindre barn. Hon har bara stl 98-104.
    Aha, jag trodde det var för lite äldre barn du efterfrågade. 

    Min dotter har haft från HM som finns upp till 122-128 men sen finns det inte större storlekar.
  • tulip79

    Sydde egna! Hittade dock inget mönster som passade mitt önskemål, men det gick fint att rita eget

Svar på tråden Boxertrosor med ben