• Franlo

    Nub och skallteorin

    Hej! Jag är så nyfiken på vem som gömmer sig därinne och tycker att det är lite roligt med nub och skall teorin. Någon som vågar sig på en gissning? Man har trots allt 50 % att gissa rätt????

  • Svar på tråden Nub och skallteorin
  • enanna

    Exakt vecka? Skallteorin är 50/50 (man kan se på skallformen på ett barn om är flicka eller pojke först när barnet nått skolåldern, om jag minns rätt) men nubben är tydlig här, då beroende på vecka kan den faktiskt berätta något ;)

  • Franlo

    Juste, jag glömde ju att skriva att jag på detta ul var i vecka 12+3. Sååå nyfiken på din gissning!

  • enanna

    Jag tror att det är en tjej men hade hoppats på 13+ veckor för den gissningen. Finns en grupp på Facebook som heter strictly nub theory. Jag tror att experterna där kan gissa rätt utgående från din bild. Jag gissar rätt på ungefär 90 procent och 50 procent har man ju "gratis" ;)

  • Franlo

    Tack för svar! Tycker också att det ser ut som en flickig nubb men är kul om andra ser samma ??

  • JLES

    Jag tror och att det är en liten tjej. Mycket fint halvmånes-huvud som tyder på en flicka. 

Svar på tråden Nub och skallteorin