• Svar på tråden Någon som vet om det går att tyda "nubben" på min ultraljudsbild? Nyfiken och bara för skojs skull! :)
  • Anonym (Nubbe)

    Det syns tyvärr ingen nubbe på den bilden! Rynkar på näsan

  • Anonym (Nubbe)
    Anonym (Nubbe) skrev 2018-05-13 17:05:56 följande:

    Det syns tyvärr ingen nubbe på den bilden! Rynkar på näsan


    Ser att din bild är från 11 veckor bara. Det kan vara därför eller så är det pga. kontrasten. Bebben ligger ju lite som en ostbåge och det kan gömma nubben.
  • MrsandMrs2017

    Tusen tack ändå! :)

    Jag kan inte mycket om sådant här men tänkte att jag skulle prova ändå.


    Anonym (Nubbe) skrev 2018-05-13 17:07:12 följande:

    Ser att din bild är från 11 veckor bara. Det kan vara därför eller så är det pga. kontrasten. Bebben ligger ju lite som en ostbåge och det kan gömma nubben.


  • Anonym (Nubbe)
    MrsandMrs2017 skrev 2018-05-13 17:21:07 följande:

    Tusen tack ändå! :)

    Jag kan inte mycket om sådant här men tänkte att jag skulle prova ändå.


    Den lilla otydliga nubbe jag tror mig se är en flicknubbe iallafall. :) Huvudet påminner mycket om bebisen jag har i magen nu (vecka 19, snart 20) som är en liten tjej! :)
  • MrsandMrs2017
    Anonym (Nubbe) skrev 2018-05-13 18:02:03 följande:

    Den lilla otydliga nubbe jag tror mig se är en flicknubbe iallafall. :) Huvudet påminner mycket om bebisen jag har i magen nu (vecka 19, snart 20) som är en liten tjej! :)


    Tack gulliga du för att du tog dig tid! :) Min väldigt starka känsla i kroppen är att det är en flicka, men vem vet..Får hålla ut 1 månad till RUL och hopps att få veta då. :)
  • Anonym (Nubbe)
    MrsandMrs2017 skrev 2018-05-17 19:52:52 följande:

    Tack gulliga du för att du tog dig tid! :) Min väldigt starka känsla i kroppen är att det är en flicka, men vem vet..Får hålla ut 1 månad till RUL och hopps att få veta då. :)


    Lycka till! <3
Svar på tråden Någon som vet om det går att tyda "nubben" på min ultraljudsbild? Nyfiken och bara för skojs skull! :)